חיפוש

חבילות שי לחג הן סמל של סטאטוס, ולכן כל מקום עבודה המכבד את עצמו, משקיע בבחירת מתנות לעובדים לחג, שישמחו את העובדים, יהיו שימושיות, ויתרמו לגאוות היחידה במקום העבודה. חנות האונליין מיתוגון מציעה לכם מגוון רעיונות מפתיעים ומארזי שי  לחג. אצלנו תמצאו את המוצרים האיכותיים ביותר, במחירים ללא תחרות, ולכל מוצר תוכלו להתאים מיתוג, הדפסה, או הקדשה אישית, שיהפכו אותו לייחודי ומרגש. יתרה מכך – הרכישה במיתוגון קלה ובטוחה, מעתה אינכם צריכים לכתת רגליכם בין חנויות וספקים בכדי למצוא שי לחג לעובדים, שכן, כל האפשרויות מרוכזות עבורכם באתר מיתוגון, וצוות החברה זמין עבורכם טלפונית לכל שאלה ובקשה.

 

מה תוכלו למצאו אצלנו?

מארזי יין איכותיים ומהודרים לעובדים

מארזי שוקולד מתוקים ומכובדים שישמחו כל עובד בחברה

מארזי עץ מכובדים הכוללים מארזי יין, מארזי שוקולד, מארזי שמן זית מארזים שונים של ממרחים או קונפיטורות בגרסאות מכובדות ומהודרות.

מארזי שמן זית צבעוניים ומפתיעים עם מגוון ממרחים וקונפיטורות צבעוניות וטעימות  שיעשו לעובדים שלכם שמח וטעים בפה.

כמובן שבאתר תוכלו למצוא עוד מגוון רחב של רעיונות מדליקים למתנות לעובדים החל מגאדג'טים ממותגים מגניבים כמו אוזניות ממותגות, דיסק און קי ממותג, רמקולים ניידים ממותגים ומטענים ניידים ממותגים, כוסות טרמיות ממותגות לבית או למשרד
חולצות ממותגות או פליזים ממותגים, שיגרמו לעובדים שלכם לרצות ללכת איתם ועל הדרך גם לעשות לכם פירסום  😉 ועוד רעיונות רבים.  הנכם מוזמנים להיכנס ולהתרשם מהמוצרים שיש לנו בחנות.

 

מקצועיות, איכות, ושירות

חברת מיתוגון מתמחה ביבוא ושיווק חבילות שי לחג ומוצרים ממותגים, אנו מקפידים על איכות המוצרים, ושמים דגש על שירות מקצועי, ויחס אדיב וחם לכל לקוח. כחלק משאיפתנו לספק לכם את השירות הטוב ביותר, אנו מחזיקים מגוון גדול של מוצרים, ועובדים עם מעל מאה ספקים שונים ברחבי העולם. אנו ערוכים למתן מענה לבקשות מיוחדות ומשלוחים מהירים, וצוות העובדים של מיתוגון לא ישקוט עד שהלקוח ימצא בדיוק את המוצר אותו הוא מבקש. המוצרים אותם אנו בוחרים לשווק הם איכותיים וייחודיים, והחברה מספקת אחריות משלוח.

 

מגוון מוצרים, והתאמה אישית

למיתוגון יתרונות בולטים רבים, שעיקרם מקצועיות, אמינות, ואיכות, ביניהם:

 

בחירה קלה ובטוחה

בזכות חברת מיתוגון, חבילות שי לחג כבר אינן משימה מסובכת,אנו מציעים לכם רכישה קלה ובטוחה דרך אתר החברה, אתם מסיירים באתר מסמנים את בחירתכם, וממלאים את טופס ההזמנה, ואנחנו עושים את כל השאר. החיוב נעשה טלפונית, ניתן לבצעו באמצעות אשראי, צ'ק, העברה בנקאית או פייפאל, בחלוקה לשני תשלומים.  לפרטים ייעוץ והזמנות התקשרו: 03-6098887

דילוג לתוכן