חיפוש

יש לכם רעיון ויוזמה, ואתם מתלבטים איך לפתוח עסק שישגשג ויצליח במציאות הכלכלית של ימינו? בכדי להביא לחשיפה מקסימאלית של קהל לקוחות פוטנציאליים למוצרים שלכם, ובכדי ליצור לעסק החדש שם, מוניטין, ונוכחות בולטת ומובדלת במרחב העסקי, אתם צריכים להשתמש בדרכים יצירתיות ליצירת מוצרים ממותגים מתאימים.

חברת מיתוגון מתמחה בהפקה ושיווק של מוצרים ממותגים לקידום ושיווק עסקים מכל התחומים.

 

צעד אחר צעד

 

כדי שהעסק שלכם ייבנה בצורה הטובה ביותר, אתם צריכים ללכת צעד צעד, יותר לשקול את מהלכיכם, ופחות לשלוף מהמותן. אתם רוצים לנווט את ספינת העסק בדרך הרצויה לכם, ולא להישטף לאן שהזרם ייקח אתכם. תכנון אסטרטגי ובניית תכנית עסקית ושיווקית הם הכרח בכדי שלא תסטו מן הנתיב הרצוי לכם. היות שכך, קחו את הזמן הנחוץ, התייעצו באנשי מקצוע אם יש בכך צורך, והתוו יעדים ומסלול התקדמות לעסק העתידי שלכם.

 

הגדרת קהל היעד

 

בכדי שתוכלו לבחור את המוצרים הממותגים המתאימים לשיווק וקידום העסק שלכם, אתם צריכים לדעת מי הוא קהל היעד הפוטנציאלי של המוצר או השירות אותו העסק שלכם מספק.

כך למשל, אם קהל היעד הוא צעירים  ואנשי הייטק, גאדג'טים ממותגים יכולים להיות יופי של מוצרים למשימה זו. לדוגמה: דיסק און קי ממותג הוא מוצר קידום מתאים מגניב ושימושי לקהל יעד זה כמו גם תיקי מחשב ממותגים אוזניות ממותגות או אביזרים ממותגים לסמארטפוןהיות וזהו מכשיר שמשמש אותם לעיתים תכופות. לעומת זאת, אם קהל היעד הוא משפחות עם ילדים, תיקים ממותגים, תיקי ים צידניות ממותגות וציוד לחוף הים, מידנית בצבעים וכן בקבוקי מים ממותגים הם מוצרים מצוינים, ואם קהל היעד הוא תלמידים וסטודנטים, מחברות ועטים ממותגים יעשו עבורכם עבודת שיווק מעולה.

 

מגוון אפשרויות

 

חברת מיתוגון מתמחה בייצור ושיווק מגוון מוצרי קידום מכירות ממותגים, הכולל מטריות ממותגותגאדג'טים, כלי בית, מוצרי טקסטיל, גלילים ממותגים ממולאים בהפתעות שונות , ועוד אינספור אפשרויות. ביכולתנו להדפיס, לרקום, למתג ולחרוט. מוצרים עם לוגו, תמונה, וכיתוב על מוצרים וחומרים שונים, בהתאם לבחירתכם.

במחסני החברה מלאי גדול של מוצרים, ובמידה ולא תמצאו אצלנו את המוצר המושלם לצורכיכם, נדאג למצוא מבין עשרות הספקים עימם אנו עובדים את הספק המתאים שיוכל לשלוח לנו את המוצר אותו אתם מחפשים. אתם בוחרים את המוצר ואת הלוגו שברצונכם להוסיף לו, ואנו נדאג לכל השאר, כך שבמועד הנכון המוצר יגיע אליכם מוכן לחלוקה.

 

לעמוד בתחרות

 

בכדי שעסק חדש יצליח להתקיים ולהתפתח, יש לנהלו בתבונה עוד מרגע התכנון הראשוני. שיווק הוא חלק חשוב מהתנהלות העסק, הוא כרוך בהוצאות, ועליכם לתכנן את מהלכיכם כך שההוצאות על שיווק וקידום יהיו משתלמות עבורכם. מוצרי קידום מכירות ממותגים הם כלי שיווקי עצמתי, שיש להשתמש בו בתבונה. במיתוגון מאפשרים לכם לייצר את המוצרים הממותגים שיהפכו את השירות והמוצרים של העסק שלכם למבוקשים, יחשפו את קיומם לקהל הלקוחות הפוטנציאלי, ויזרימו לעסק הכנסות ולקוחות חדשים.

הינכם מוזמנים לסייר באתר מיתוגון ולחקור את האפשרויות השונות העומדות לרשותכם. לפרטים נוספים, לקביעת פגישה, ולביצוע הזמנה התקשרו לטלפון 03-6098887 ונשמח להיענות לבקשותיכם.

 

דילוג לתוכן