חיפוש

מתנות ממותגות ומגניבות

מתכננים את חגיגת בר המצווה של הבן, ומחפשים את הדרך ליצור אירוע מרגש ובלתי נשכח, כזה שישאיר חותם בלבבות האורחים, וטעם מתוק בליבכם ובלב בנכם? אירוע בר המצווה הוא ייחודי וחד פעמי, ולכן חשוב להקפיד על כל פרט. כך תוכלו להפיק חגיגה מיוחדת ומרגשת, שתותיר זיכרונות נעימים בלבבות האורחים.

מתנות ממותגות לאורחים הן דרך מצוינת לשלב הבעת תודה לכל מי שבא לשמוח יחד עם חתן בר המצווה ומשפחתו, לפנק את האורחים, ולהשאיר להם מזכרת מרגשת מאירוע מיוחד. חברת מיתוגון מציגה בפניכם מגוון מוצרים רחב, וכל שעליכם לעשות הוא לבחור את המוצר שלכם, ואת המסר אותו תרצו להדפיס עליו.

מישהו חשב עליך

כאורח באירוע, מזכרת ייחודית מוסיפה עניין והנאה. ראשית, נעים לדעת שהמארחים חשבו עליך, וטרחו לחפש את המזכרת שתהיה מיוחדת ושימושית עבורך, בנוסף לכך, מזכרת מאירוע מחזירה אותך אל החוויה בכל פעם בה אתה מביט בתשורה, או משתמש בה. בחירת מתנות ממותגות לאירועים היא הזדמנות עבורכם לשדרג את חגיגת בר המצווה, ולהופכו לייחודי ומהנה. מתנות ממותגות הן מוצר שרק אורחי החגיגה שלכם יזכו לקבל, וכך אתם הופכים כל אחד מהם ליחיד ומיוחד, ויחד עם זה, חגיגת בר המצווה הופכת לחד פעמית ויוצאת דופן.

 

מוצרים ממותגים – אטרקציות לאירועים

מיתוג אירועים הופך כל חגיגה לאטרקציה של ממש, ואפשרויות המיתוג שחברת מיתוגון מציעה לכם הן רבות ומגוונות. מתנה שעליה שם חתן בר המצווה, ותאריך החגיגה, תהיה אחת מן האטרקציות המלהיבות באירוע, והבונוס הגדול הוא שאטרקציה זו נשארת עם האורחים, ומסבה להם הנאה זמן רב לאחר שהאירוע עצמו תם. בין המוצרים המתאימים לשמש אטרקציות לבר מצווה תמצאו כיפות ממותגות, מחזיקי מפתחות ממותגים, ספרי תהילים ממותגים, שקיות סאטן ממותגות, ואף סוכריות ממותגות בפחית וממתקים ממותגים. על כל המוצרים הממותגים תוכלו להוסיף את שם הילד ותאריך האירוע, או הדפסה אחרת, על פי בחירתכם.

 

מגוון רחב של מוצרים ממותגים לבחירתכם

במיתוגון עומדים לבחירתכם מוצרים רבים אותם תוכלו למתג כרצונכם. המבחר הוא גדול, והאפשרויות רבות מספור, תוכלו למצוא באתר מוצרים בטווח מחירים רחב, שיתאימו לכל כיס, ולכל מטרה. חברת מיתוגון מייבאת את המוצרים בעצמה, במחסני החברה מלאי גדול של מוצרים, ובמידה ויש צורך במוצר שאינו קיים במלאי, אנו ערוכים ליבוא מהיר מחו"ל במיוחד עבורכם. מתעניינים גם במתנות לכנסים ואירועים שיהיו ממותגים בלוגו שלכם? לדוגמה מטריות ממותגות עם התמונה והתאריך של האירוע לילד או לילדה- בר מצווה או בת מצווה או עם לוגו? רוצים מתנות לאורחים לאירוע מיוחד? גם את אלה אנו מספקים ללקוחותינו, כולל התאמה אישית לאירועים נפלאים ומרגשים כמו בר מצווה, בת מצווה, מסיבת אירוסין חינה וחתונה.

כמו כן, החברה עובדת במספר שיטות הדפסה, כך שאנו יכולים להדפיס על כל מוצר, ולהופכו למוצר ממותג במיוחד עבורכם. בנוסף, מיתוגון היא חברה משפחתית, היחס אדיב ומקצועי, הטיפול מהיר, המחירים נוחים במיוחד, המוצרים מגיעים במשלוח ישירות אליכם הביתה, ואנו מספקים אחריות על המוצר. הנכם מוזמנים לסייר בחנות האונליין של אתר מיתוגון, להתרשם ממגוון המוצרים, ולבחור את המוצר המתאים עבורכם. נשמח לייעץ וללוות אתכם בכל עניין ושאלה, ולעזור לכם למצוא את המתנה הממותגת, שתהפוך את בר המצווה לאירוע מדליק, ייחודי, ובלתי נשכח.

 

דילוג לתוכן