חיפוש

מתנות ממותגות מגניבות לנשים

עונת החגים ממשמשת ובאה, ובעלי עסקים, מחלקות כוח אדם במפעלים וחברות, וכן אנשים פרטיים מחפשים מתנות מקוריות להעניק לעובדים, מכרים וחברים. כשמדובר בנשים, תוכלו לרכוש כתמיד מוצרי קוסמטיקה, מארזי שוקולד ומתנות שגרתיות נוספות. הרשו לנו להציע לכם בנוסף לשלל המוצרים השכיח, לגוון ולהפתיע במתנות פורחות וממותגות שישמחו וילהיבו את הנשים היקרות לכם. חברת מיתוגון מתמחה בייצור ושיווק מוצרים ממותגים, ומחסני החברה גדושים באינספור מוצרים, עליהם ניתן להדפיס, לרקום או להטביע לוגו, תמונה והקדשה אישית.

 

פחית ממותגת עם דשא

 

אחד הגימיקים המפתיעים והמלהיבים בתחום מתנות לעובדים ומתנות לחג הן פחיות ממותגות ובהן כל מה שדרוש לגידול דשא ירוק מרענן ועליז. זו הפתעה חביבה ומרגשת, שמחברת לטבע ולאדמה, מספקת עניין והתלהבות למשך תקופת הגידול והצמיחה של הדשא, והשמחה עולה ופורחת ככל שהדשא עולה וצומח. פחית ממותגת עם דשא תספק חוויה מרנינה ומרעננת לאישה עצמה, ולכל המשפחה.

 

פחית ממותגת עם נבטים

 

אוכל בריא וחיבור לטבע הם טרנדיים ואופנתיים היום יותר מתמיד. פחית נבטים ממותגת נאה עם לוגו, כיתוב או הקדשה, ובתוכה כל מה שצריך לגידול ביתי של נבטים טריים ובריאים, היא מתנה משמחת לנפש ולגוף. בנוסף למראה המלבב של הפחית עצמה ולהנאה מהצפייה בתהליך הנביטה, לאחר שהנבטים גדלים ניתן ליהנות מהם כתוספת לסלט, כריך, או אף לאכלם טריים ורעננים כפי שהם.

 

שמנים ומוצרי טיפוח

 

מוצרי קוסמטיקה וטיפוח הם תמיד מתנה מעולה לאישה, והשנה תוכלו להפתיע במתנה מרגשת טבעית ואיכותית – שמן גדילן טבעי ישירות מאימא אדמה לטיפוח העור. מוצרי קוסמטיקה טבעיים הולכים וצוברים פופולאריות בציבור הרחב ככל שעולה המודעות לנזקים שחומרי גלם מלאכותיים, וחומרים כימיים מסבים לבריאות העור והשיער. שמן גדילן הוא מוצר קוסמטי טבעי לטיפוח העור, וכאשר הוא מוגש באריזה נאה וממותגת, זו מתנה מיוחדת, בריאה ואיכותית, שכל אישה תשמח לקבל.

 

פחית ממותגת עם תבלינים

 

פחיות ממותגות לגידול צמחי תבלין, שיעשירו את טעמו של התה, הם מתנה מצוינת לנשים עובדות במרחבים אורבניים. פחית תבלינים ממותגת מביאה את הטבע והגינה ישר לתוך הבית, גם אם אתם גרים בקומה העליונה של בית דירות עירוני. שמחו את האישה היקרה לכם במתנה ריחנית וירוקה, שתכניס ניחוחות של טבע ושלווה, ותאפשר לנשום, לשאוף וללגום את ניחוחם וטעמם של צמחי התבלין ישירות מן האדמה.

 

מתנות מגניבות לנשים מיוחדות

 

הבאנו בפניכם מספר הצעות שאנו מקווים שיתנו לכם השראה למתנה מיוחדת לאישה שאתם רוצים לשמח. כאמור, האפשרויות רבות, וכיום ניתן למתג ולהקדיש כמעט כל מוצר. במחסני מיתוגון תמצאו מבחר גדול של מוצרים, ואם המוצר אותו אתם מבקשים חסר ברשימה, נציגי מיתוגון יעזרו ימצאו עבורכם את הספק שיוכל לייצר את המוצר שלכם במועד הדרוש. לפרטים נוספים, ולביצוע הזמנה התקשרו לטלפון 03-6098887 , או השאירו את פרטיכם באתר, ונציג מיתוגון יחזור אליכם במהירות האפשרית.

 

דילוג לתוכן