חיפוש

לשווק למתג ולמכור

עולם השיווק והמכירות באינטרנט עולה על גדותיו. עסקים רבים מקימים לעצמם חנות אינטרנטית באחת מהפלטפורמות הקיימות. החנויות הקמעונאיות עדיין חיות ובועטות, אבל כל עסק שמכבד את עצמו ומבין איך העולם העסקי המודרני עובד, יודע שצריך לשווק ולמכור גם באינטרנט. חשוב מאוד שכל עסק שמוכר מוצרים וסחורה יקים לעצמו אתר שישמש אותו גם למיתוג וגם למכירה של המוצרים והשירותים הממותגים שהוא מציע. לאחר מכן, על מנת להפיק את המרב מהחנות, יש לשווק אותה באופן דיגיטלי. ברוכים הבאים לעולם דיגיטלי מופלא.

 

כמו החנות הקיימת, רק ברשת

אחרי שמיתגתם את המוצרים שלכם, זה הזמן להתחיל לשווק ולמכור אותם. שירות בניית אתרים לעסקים יאפשר לכם לשכפל את החנות שלכם וליצור לה העתק דיגיטלי. אם אין לכם חנות קמעונאית פיזית, פשוט תבנו לעצמכם חנות אינטרנטית. איך שלא יהיה, חנות וירטואלית שכזאת כוללת את כל מה שאתם מעוניינים למכור. במקום לבדוק את המדפים, הלקוחות בודקים את הקטגוריות ועמודי המוצר שבאתר. כל המידע הדרוש נמצא בחנות, הלקוחות יכולים להזמין ולשלם, ליצור אתכם קשר ולעקוב אחרי ההזמנות שלהם. אה כן, וכל זה מבלי לצאת מנוחות הבית, העכבר והמקלדת.

 

לספר לעולם

זה שיש לכם חנות, זה נחמד, ואף מצוין, אבל זה לא מספיק כשזה בא לבד. עסקת החבילה בשיווק האינטרנטי חייבת לכלול דרכים לספר לעולם על כל המוצרים הממותגים שלכם. לשמחתנו, השיווק הדיגיטלי הוא מתוחכם, מדויק ויעיל מאוד כשיודעים אותו על בוריו. דרך פרסום ושיווק במנוע החיפוש של גוגל, דרך הרשתות החברתיות למיניהן ופלטפורמות שיווק נוספות, תוכלו לפנות לאנשים ולהציע להם להיכנס לחנות או להיות שם כשמישהו מחפש מוצרים שאתם מוכרים. בנוסף, על ידי כלי ניתוח ומעקב אחרי הגולשים, ניתן לחדד את קהל היעד ולהגיע לאנשים נכונים יותר ויותר במרוצת הזמן.

 

למכור לעולם

השיווק הדיגיטלי מאפשר לכם להביא טראפיק לאתר ולחשוף אותו בפני העולם, והוא גם מאפשר לכם "לעקוב" אחרי הלקוחות ולשמור איתם על קשר בשביל למכור להם מחדש. זה יותר מאפשרי לשלוח הצעות נוספות והטבות ללקוחות שכבר ביצעו רכישות באתר ולעשות רימרקטינג. כל בנאדם שמבצע רכישה משאיר למעשה מספר פרטים וניתן להכניס אותו לרשימות תפוצה למיניהן. באופן הזה, השיווק הוא יעיל ומתמשך, ולא נגמר רק במעמד הרכישה הראשונית. אלו פונקציות דיגיטליות במהותן שלא באמת אפשר ליישם גם במציאות הלא מקוונת. כך ניתן למכור שוב, ואז עוד פעם.

 

שיווק ללא הפסקה

שיווק דיגיטלי הוא דבר שמשתפר עם הזמן. כלי ניתוח דפוסי גלישה וקהלים עוזרים לנו להבין מה כדאי לשנות באתר, לאיזה קהלים כדאי לפנות ואילו ערוצי שיווק מצליחים יותר ופחות. האופטימיזציה של כל הערוצים העוסקים במלאכה ממשיכה ללא הפסקה. זה נכון לקידום אורגני וממומן גם בגוגל וגם בפייסבוק, ולכל פלטפורמה אחרת שבה אתם משתמשים. תמיד אפשר להשחיז את התכנים ולחדד את הקהלים.

מחפשים מוצרים למיתוג עם לוגו רקמה או הדפסה על מוצרים? רוצים מתנות לכנסים ואירועים מיוחדים? בחנות האונליין תוכלו לבחור, להתקשר ולהזמין בפשטות, בקלות כמעט ללא כל מאמץ ועם שירות מעולה. האתר עובד עבורכם 24/7  365 ימים בשנה ויעניק ללקוחות מענה מהיר וזמין גם כאשר אתם ישנים.

רוצים לבצע הזמנה? מוזמנים להתקשר 03-6098887 וצוות האתר ישמח לעמוד לרשותכם.

דילוג לתוכן