חיפוש

חג החירות והאביב מזמין את בעלי העסקים לפרגן לעובדיהם המסורים באמצעות חבילות שי לפסח. בכל שנה אתם בוודאי שואלים עצמכם שוב, כיצד נפתיע את העובדים הפעם? והיכן נמצא מתנות מקוריות לפסח, שיהיו גם שימושיות, וגם ייחודיות?

ובכן, חנות האונליין של מיתוגון היא החנות הגדולה ביותר למתנות מקוריות וממותגות, כאן תמצאו את המבחר הגדול ביותר של מתנות  לחג הפסח לעובדים, החנות מציעה מגוון סלסילות שי לפסח, מארזי חג לפסח, ועוד. חברת מיתוגון עובדת עם מספר גדול של ספקים מרחבי העולם, אנו ערוכים לתת מענה להזמנות מיוחדות, ולמשלוחים מהירים, ומקפידים על איכות מוצרים גבוהה, ושירות אדיב ומקצועי.

 

מגוון מארזי שי לפסח

מארזי חג לפסח הם בין המוצרים האהובים בתחום מתנות לפסח לעובדים, בחנות המקוונת של מיתוגון תמצאו מגוון הצעות למארזי חג, ביניהן מארזי יין, שמן זית, מארזי שוקולד מתוקים ומפנקים, ממרחים לחג, ממתקים, ופיצוחים. תוכלו לבחור מתוך מגוון המארזים המוצגים באתר, וכן להרכיב מארזי חג לפסח על פי בחירתכם. את המארזים ניתן לארוז בקופסאות עץ מהודרות, וכמו כן, על מנת ליצור סלסילות לפסח ייחודיות לחברה שלכם, תוכלו להוסיף מיתוג של החברה שלכם – וכך ביחד עם תוספת של הקדשה למוצרים תוכלו בקלות להפוך את השי לחג לעובד לאישי, מרגש ומשמח. כל זאת כמובן בהתאם  לבחירתכם וכמובן לתקציבכם.

 

מתנות מקוריות לפסח

בנוסף למשלוח אריזות שי מסורתיות לחג, קיימים מעסיקים הבוחרים להפתיע את עובדיהם מדי שנה במתנות מיוחדות לפסח, שיהיו מקוריות ושימושיות כאחד, עבורם חנות האונליין של מיתוגון מציעה מגוון מוצרים רחב.

 

בואו לבחור בדרך קלה ובטוחה מתנות לעובדים לפסח

בחירת מתנות לפסח מעולם לא הייתה פשוטה יותר – חברת מיתוגון מזמינה אתכם לסייר בחנות המקוונת, ולבחור את המתנות המושלמות לפסח עבור עובדי החברה. הרכישה באתר נוחה ומאובטחת, כל שעליכם לעשות הוא לבחור את המוצרים המתאימים, ולמלא את טופס ההזמנה. התשלום נעשה טלפונית, באמצעות אשראי, העברה בנקאית, פייפאל, או צ'ק,וניתן לחלקו לשני תשלומים, כשירות נוסף ללקוח, חברת מיתוגון מספקת אחריות משלוח.
מחפשים לכבוד חג הפסח מתנות לכנסים? רוצים לרכוש מוצרים לחלוקה שיהיו זולים וממותגים? גם את כל אלה נשמח לספק לכם.

לפרטים נוספים מוזמנים להתקשר אלינו: 03-6098887  ונשמח לעמוד לרשותכם בכל עת.

דילוג לתוכן