חיפוש

מתנות ללקוחות עסקיים הן אחד הכלים החשובים בתחום שימור הלקוחות, ובעלי עסקים נדרשים למקור טוב למתנות לחגים ללקוחות. החנות המקוונת של מיתוגון מאפשרת לכם לבחור מתוך מגוון גדול של מוצרים מתנות ללקוחות לפסח, מתנות ללקוחות לראש השנה, וכן מתנות ללקוחות בכל מועד אחר. במיתוגון תוכלו לבחור מתוך מגוון מוצרים, כמו לדוגמא תיקים ממותגים עם רקמה או הדפסה, המגיעים מספקים רבים ברחבי העולם, וכמו כן תוכלו להוסיף את לוגו החברה בליווי הקדשה, בעזרת טכניקות הדפסה שונות.

יש לכם כנס או אירוע חברה שאתם מתכננים ללקוחותיכם העסקיים? רוצים להישאר להם בתודעה באמצעות מוצרים ממותגים? אנו מספקים מגוון רחב של מתנות לכנסים שירשימו את הלקוחות ויעבירו את המסר גם הרבה אחרי שהכנס או האירוע יסתיים והם ישתמשו במתנה שלכם. רעיונות לדוגמה יכולים להיות כובעים ממותגים, מגבות ממותגות, מחזיקי מפתחות ממותגים ואפילו גאדג'טים ממותגים.

חברת מיתוגון מתמחה ביבוא ושיווק מוצרים ממותגים, אנו מקפידים על בחירת מוצרים איכותיים בלבד, ועל רמת שירות גבוהה ומקצועית. הקנייה באתר נוחה ומאובטחת, ואת התשלום ניתן לחלק לשני תשלומים, ולבצעו באמצעות אשראי, העברה בנקאית, צ'ק, או פייפאל.

 

מארזים מהודרים

במיתוגון תמצאו מגוון אפשרויות של מארזים שיתאימו במיוחד כמתנות לחגים ללקוחות מתנות לראש השנה וחנוכה, או מארזי יין יוקרתיים לפסח ללקוחותיכם. לבחירתכם ניתן לקבל מארז באריזת עץ מהודרת, וכן לצרף למארז מגוון פחיות שימורים ממותגות, מעוצבות , צבעוניות ומדליקות הממולאות על פי בחירתכם. מדובר במארזים איכותיים הכוללים יין, שמן זית, דבש, נרות מיוחדים, ממרחים מיוחדים, פיצוחים ומארזי שוקולד. באפשרותכם לבחור ממגוון אריזות השי המוצעות במיתוגון, או לייצר מתנות לחגים ללקוחות על פי בחירתכם. בנוסף למבחר מוצרים משובחים, המגישים ללקוחות את מיטב התוצרת הישראלית, תוכלו למתג את המוצרים בעזרת הדפסת לוגו והקדשה.

 

ערכות פינוק

כאשר אתם רוצים להעניק מתנות ללקוחות עסקיים, ואתם רוצים שהמתנות ישאירו רושם טוב, במיתוגון מציעים לכם ערכות פינוק שיעשו ללקוחות שלכם את החג.

 

מבחר גדול של מוצרים איכותיים, יחס אישי, ומחירים ללא תחרות

 

על מנת להבטיח שלקוחותינו זוכים לשירות הטוב ביותר, חברת מיתוגון מקפידה על מבחר גדול של מוצרים איכותיים, רכישה קלה ומאובטחת, ויחס אישי ומקצועי. בנוסף לכך, אנו מספקים אחריות משלוח, בכדי להבטיח שאכן תיהנו מהמוצרים שרכשתם.

צוות מיתוגון ישמח לעזור לכם בבחירת מתנות לראש השנה ללקוחות, ומתנות לכל עת, שיהיו מיוחדות ושימושיות כאחד. הקנייה בחנות נוחה ומאובטחת, החיוב מתבצע טלפונית, וניתן לשלם בשני תשלומים, באמצעות העברה בנקאית, צ'ק, אשראי, או פייפאל.

לפרטים נוספים, לקבלת עזרה ייעוץ או רכישה צרו עמנו קשר . כמו כן הנכם מוזמנים להתקשר לטלפון : 03-6098887
ונשמח מאוד לעמוד לרשותכם ולסייע לכם לבצע הזמנה לשביעות רצונכם.

 

 

דילוג לתוכן