חיפוש

מתנות ממותגות לאירועים

אם אתם מחפשים מתנות ממותגות לאירועים, מתנות לעסקים, או מתנות ממותגות לכנסים, אתם נמצאים במקום הטוב ביותר לעשות זאת. מיתוגון היא חברה המתמחה ביבוא ושיווק מוצרים ממותגים, אנו שמים דגש על איכות המוצרים ורמת השירות.

כחלק מן השאיפה לספק ללקוחותינו את השירות הטוב ביותר, הוקמה החנות המקוונת של מיתוגון. חנות האונליין של מיתוגון מציגה מגוון רחב של מוצרים איכותיים, אותם נמתג עבורכם בעזרת הוספת הדפסה, רקמה, הקדשה, מיתוג או לוגו, על פי בקשתכם. המחירים שלנו הם ללא תחרות, השירות מקצועי ואדיב, והתוצאות מדברות בעד עצמן.

 

מגוון מוצרים רחב

מתוך שאיפה לאפשר לכל לקוח למצוא מתנות ממותגות שיתאימו בדיוק לצרכיו. אנו עובדים עם כמאה ספקים שונים, המספקים לנו מוצרים מגוונים ואיכותיים, בין המוצרים אשר מתאימים למתנות ממותגות לכנסים עסקיים, או מתנות ממותגות לאירועים תמצאו:

 

מתנה לכל מטרה

בחנות המקוונת של מיתוגון תוכלו למצוא מתנות לכנסים עסקיים ועיוניים כגון: מחברות ממותגות או חולצות ממותגות עם לוגו.
כמו כן תוכלו למצוא מתנות לאירועים עסקיים כמו לדוגמא עטים יוקרתיים ממותגים עם חריטה ולוגו חולצות או כובעים ממותגים, וכן מתנות לאירועים חברתיים.

בין אם מדובר במתנה עם הקדשה לאורחים שבאים לבר המצווה של הבן, ובין אם מדובר במתנה ממותגת ללקוחות, קולגות, או משתתפי כנסים עסקיים, אתם יכולים להיות סמוכים ובטוחים, שתמצאו אצלנו את המוצר המתאים ובמחיר ללא תחרות.

יתירה מכך, צוות מיתוגון לא יחסוך במאמצים למצוא לקוח אשר מעוניין בפריט ייחודי שאינו במלאי שלנו, ואנו נאתר עבור הלקוח את הספק אשר מייצר את המוצר המדובר. היתרונות הגדולים ברכישת מתנות לכנסים, או מתנות לאירועים דרך החנות המקוונת של מיתוגון הם שאתם קובעים בדיוק כיצד יראה המוצר הסופי, זוכים לשירות מקצועי ואדיב, וכל זה במחיר אטרקטיבי ביותר.

 

חוויית קנייה

צוות מיתוגון מזמין אתכם לסייר בחנות המקוונת, להתרשם ממגוון המוצרים, לבחור את המוצרים המתאימים לכם, ולמלא את טופס ההזמנה. מרגע שמילאתם את טופס ההזמנה, ועד שתקבלו לידיכם את המוצר המוגמר, צוות מיתוגון ילווה אתכם, ויהיה איתכם בקשר. את התשלום ניתן לחלק לשניים, ולבצעו באמצעות צ'ק, העברה בנקאית, אשראי, או פייפאל.

לכל שאלה בירורים יעוץ או הזמנות מוצרים ניתן לפנות אלינו בטלפון 03-6098887 ונשמח לעמוד לרשותכם

 

דילוג לתוכן