חיפוש

מתנות סוף שנה לעובדים הן חלק מתנאי העבודה, וככל שהן מושקעות ומפנקות יותר, כך גוברת תחושת הלכידות, וגאוות היחידה בארגון. יתרה מכך, כל אדם ראוי לכבוד והערכה, ומתנות סוף שנה הן דרך מצוינת לבטא את הערכתכם לעובדים המסורים, אשר בזכותם העסק מתפקד וצומח. בחנות המקוונת של מיתוגון תמצאו מגוון מוצרים איכותיים שיהוו מתנות סוף שנה נהדרות, כאלו שישמחו את לב העובדים, ויהיו גם ייחודיות, גם איכותיות, וגם במחירים נוחים במיוחד.

מגוון אפשרויות

במיתוגון שואפים לספק לכל לקוח בדיוק את מה שהוא צריך, ולשם כך אנו מקפידים להחזיק במלאי מגוון רחב של מוצרים, מהם יכול כל אחד לבחור את מה שמתאים לו בדיוק. בנוסף, אם יש לכם רעיון, אך לא מצאתם בחנות מוצר שיתאים למשימה, צוות מיתוגון ימצא את הספק שיוכל להגשים את הרעיון שלכם, ואנו נדאג לכך שהמוצרים יגיעו אליכם בזמן. בין המוצרים בחנות המקוונת תמצאו:

 

מוקדש בהוקרה

חברת מיתוגון מתמחה בשיווק מוצרים ממותגים, ולכן ביכולתנו לחרוט, להדפיס לוגו, לרקום על מוצרים או להדפיס על  מוצרים את הלוגו, הסלוגן, או ההקדשה, שתבחרו, ולהפוך כל פריט לתשורה אישית, המבטאת הערכה והוקרה לתרומתו של העובד לחברה.  מתנות לסוף שנה לעובדים הן הזדמנות להיות יצירתיים, ולהביע בדרככם המיוחדת את תודתכם לכל אחד מחברי הצוות, הקדשה אישית הופכת גם את הפריטים הפשוטים ביותר, למתנות לשנה החדשה, הנושאות איתן ברכה יקרה.

 

הזמנה להפתעה

צוות מיתוגון מזמין אתכם לסייר בחנות המקוונת, להתרשם ממלאי המוצרים, לבחור את המוצרים המתאימים לכם ביותר, ולנסח את ההקדשה שתבקשו לצרף למתנות סוף השנה. לאחר שהתלבטתם ובחרתם, ולאחר שניסחתם וכתבתם, מלאו את טופס ההזמנה המקוון, ובכל השאר אנחנו כבר נטפל. הקנייה באתר נוחה ומאובטחת, את התשלום ניתן לחלק לשניים, ולבצעו באמצעות צ'ק, העברה בנקאית, פייפאל, או אשראי. בנוסף, כחלק מן השירות ללקוח, אנו מספקים אחריות משלוחים.

מחפשים מבצעים? רוצים מוצרים ממותגים מגניבים וזולים בסכום שלא יעלה על 35 ש"ח? אנחנו נוכל לספק לכם מגוון רחב של מוצרים עד 35 ש"ח לשביעות רצונכם ולשמחתם של העובדים- שישמחו לקבל מתנה כיפית לסוף השנה. מחפשים מתנות לכנסים ואירועים? לרשותנו מבחר גדול ונשמח לעמוד לרשותכם.

בכל שאלה, בקשה ייעוץ או הזמנה ניתן לפנות אלינו ונשמח לעמוד לרשותכם. התקשרו 03-6098887

דילוג לתוכן