חיפוש

עטים עם הקדשה הם תשורה נאה ומכובדת, וכן מוצר שיווק מעולה לחלוקה ללקוחות, למשתתפי כנסים, לבוגרי מסלולי לימוד וסדנאות ועוד. חנות האונליין של מיתוגון מציגה מבחר גדול ומשובח של עטים איכותיים, עטים עם חריטה אישית, עטים עם לוגו וכן עטים עם הקדשה. חברת מיתוגון מתמחה ביבוא ושיווק מוצרים ממותגים, ואנו משתמשים בטכניקות מתקדמות המאפשרות לנו להוסיף חריטה לעטים שאנו משווקים.

חשוב לנו לספק ללקוחותינו את המוצר הטוב ביותר, ולכן כל העטים המשווקים במיתוגון הם עטים איכותיים בלבד. בנוסף לאיכות המוצרים, חוויית הקנייה בחנות המקוונת היא קלה ונוחה, הקנייה מאובטחת, רמת השירות גבוהה ביותר, והמחירים ללא תחרות.

 

מגוון עטים ממותגים לבחירתכם

במיתוגון מאמינים ששירות טוב מתחיל במבחר רחב של מוצרים איכותיים, ולכן אנו מקפידים על מלאי של עטים ממותגים שונים., תוך שאיפה שכל אחד יוכל למצוא מתוך מגוון הדגמים את הדגם המתאים עבורו ביותר. עט ממותג– זוהי ללא ספק מתנה יפה, אישית מקורית שמגיעה מכל הלב.

עט עם חריטה הוא תשורה מיוחדת, ובמיתוגון מבצעים במקצועיות חריטה על עטים על פי בקשת הלקוח. אתם בוחרים את הדגם והעיצוב, ואנו מבצעים את החריטה, ומובילים את החבילה במשלוח עד אליכם. כמו כן, כיוון שחשוב לנו לוודא שהמשלוח יגיע אליכם בשלום, וכי תיהנו מעט יוקרתי עם חריטה, בדיוק כפי שהזמנתם, אנו מספקים אחריות משלוח למוצרים.

 

התאמה אישית

חברת מיתוגון משווקת עטים עם חריטה בהתאמה אישית, מבחר האפשרויות כולל עטים כדוריים, עטי ג'ל סוויסניק עטים צבעוניים עליזים, ועטי רולר יוקרתיים המתאימים לאנשי עסקים, תוכלו להזמין אצלנו עט יוקרתי עם חריטה אישית ללקוחות עסקיים, עט עם חריטת הקדשה או לוגו החברה לחלוקה בכל כנס ואירוע. כמו כן החריטה על גבי העט יכולה לשמש לצרכי קידום מכירות ושיווק, ועוד מגוון אפשרויות. תוכלו למצוא אצלנו עטים יוקרתיים, וכן עטים משרדיים- כולם איכותיים ועם מגוון ומבחר רחב לבחירתכם.

 

בחירה קלה ונוחה, וקנייה מאובטחת

על מנת להתרשם כראוי ממגוון האפשרויות, ועל מנת שתוכלו למצוא עט עם חריטה שיהלום בדיוק את מטרתכם, הינכם מוזמנים לסייר בחנות המקוונת של מיתוגון. הרכישה באתר קלה ובטוחה, כל שעליכם לעשות הוא למלא את טופס ההזמנה, ואנחנו כבר נדאג לכל השאר. מחיר עט עם חריטה במיתוגון הוא ללא תחרות, את התשלום ניתן לחלק לשניים, ולבצעו באמצעות צ'ק, אשראי, העברה בנקאית, או פייפאל. שימו לב- מינימום עטים להזמנה נע החל מ 100 יחידות.

לפרטים נוספים התקשרו 03-6098887

 

דילוג לתוכן