חיפוש

מתנות מגניבות- לנשים בלבד

מחפשים מתנות שנשים אוהבות? אם רק תשקיעו מעט מאמץ וחשיבה תוכלו למצוא מגוון רחב ביותר של מתנות ממותגות שכל אישה תשמח לקבל.  לדוגמה: מתנה ממותגת נושאת הקדשה אישית היא הפתעה מרגשת ומשמחת. לא תמיד המתנה היא העיקר לעיתים זוהי רק הכוונה כך שלא משנה בין אם מדובר בשי מרשים ויקר, ובין אם מדובר במארז שוקולדים מפנק – תשומת הלב היא העיקר.
התחושה שמישהו טרח וייצר במיוחד עבורה מתנה מיוחדת, תמלא את לב האישה שאתם אוהבים שמחה, והתוצאה בהחלט שווה את ההשקעה. אז הנה שבעה מוצרים סופר מגניבים שיתאימו למשימה.

 

מראות קטנות

מתנה אישית, שימושית ומגניבה, שתשמח כל אישה היא מראת כיס קטנה ממותגת, אותה ניתן לשאת בתיק היד לכל מקום, ובה ניתן להשתמש בכל עת.  מראות קטנות הן פריט קלאסי ושימושי במיוחד בקרב נשים שרוצות תמיד להיראות טוב, לסדר שוונץ או לראות שהאיפור לא נמרח ובקיצור- להיות מתוקתקות. לכן מראה קטנה שנכנסת לכל כיס בשילוב הקדשה אישית היא מתנה שהיא גם נחמדה, אישית והכי חשוב- שימושית.

מגבות ממותגות

 אין כמו מגבת אישית יפה מלטפת ונעימה שכיף להתכרבל בתוכה אחרי המקלחת. יש מגוון רחב של אפשרויות כאשר רוצים להעניק מגבת איכותית כשי לאישה. יש מגבות, עליהן ניתן לרקום הקדשה אישית עבור האישה שתקבל אותה. בין השאר ניתן לשלב זאת עם מגבות פנים, מגבות חוף, סט מגבות מהודר המגיע בסלסילת קש נאה, מגבת חוף המגיעה בתיק גב, מגבת חוף עגולה ומרהיבה, ועוד. בחרו את המגבת המתאימה, את הצבעים מועדפים, ואת הטקסט או התמונה אותם תרצו לרקום עליה.

 

נעלי בית ממותגות

נעלי בית הן מתנה מפנקת במיוחד, וכאשר מדובר בנעלי בית ממותגות, ערכן הרגשי עולה שבעתיים. נעלי בית ממותגות ומפנקות הן מתנה מרגשת ושימושית, שתביא הרבה חום, אור ושמחה. הכי כיף להסתובב בבית או במשרד עם פריט אישי ומדליק שהוא רק שלכן ורק עם הקדשה או שימכן. יש מגוון רחב מאוד של נעלי בית ממותגות לנשים ומבחר גדול של דגמים מרהיבים בשלל צבעים .כל מה שצריך לעשות הוא לבחור ולהקדיש באהבה.

 

סט פדיקור ומניקור

 אישה שאוהבת לטפח את עצמה תשמח לקבל סט פדיקור ומניקור ממותג. ניתן למצוא מגוון רחב של סטים כאלה ולבחור מביניהם איזה הוא המתאים ביותר עבור האישה. מחפשים סט פשוט וצנוע או אולי סט מהודר ויוקרתי. רוצים שיהיה סט ממותג עם הקדשה? בקיצור.. הכול אפשרי. ניתן למצוא כיום  סט פדיקור מניקור אישי וממותג, וסט יופי ממותג המכיל סט מברשות איפור, מראה נאה, וסט מניקור פדיקור. את כולם היא תאהב

 

שוקולד

שוקולד משובח הוא תמיד סיבה למסיבה, והפתעה שכל אחת תשמח לקבל. שוקולד הוא מתוק, טעים ומעורר תחושה טובה בגוף- זוהי גם הסיבה שנשים רבות כל כך אוהבות אותו. שוקולד במידה מסוימת זו האהבה- לא לחינם גברים רבים מביעים את אהבתם עם זר פרחים ואליו מתלווה גם שוקולדים מובחרים. אז אם מחפשים משהו שיהיה הרבה יותר אישי ומרשים ניתן למצוא כיום מבחר מארזי שוקולד משובח ופינוקים ממותגים, וכן פרלינים ממותגים בתוספת הקדשה, באריזה אישית. אנחנו בטוחים שזה ירשים אותה

 

גאדג'טים ממותגים לסמארטפון

 גאדג'טים ממותגים הם הפתעה משמחת, מלאת עניין וסטייל. הרבה מאוד נשים בוחרות ללכת עם אביזר אופנתי מהודר וממותג שישאיר אותן שיקיות ומעודכנות בצעקה האחרונה באופנה הדיגיטלית. כאמור, ניתן למצוא לא מעט אביזרים  ממותגים לסמארטפון, שיעזרו לכל אישה להישאר מעודכנת ולהתהדר בסמארטפון משודרג, מעודכן ואופנתי.

 

 

בלנדר נינג'ה

בלנדר מקצועי המתאים להכנת שייקים, משקאות, ממרחים ורטבים, מחית פרי וירק לתינוק ועוד. מתנה שימושית ומפנקת עבור כל אישה, בין אם מדובר ברווקה, שתוכל להשתמש בו להכנת שייקים בריאים ומזינים, ובין אם מדובר באם לתינוק, שתוכל להשתמש בבלנדר נינג'ה ממותג להכנת מחית פרי וירק לתינוק.

 

המוצר הממותג הטוב ביותר לכל אישה

במיתוגון מאפשרים לכם לבחור את המוצר לאישה אותו תרצו למתג מתוך מגוון עצום של אפשרויות. טכנולוגיות ההדפסה, הרקמה וההטבעה הנמצאות ברשותנו מאפשרות לנו למתג כמעט כל מוצר, אנו עובדים עם עשרות ספקים ברחבי העולם, אשר יכולים לספק לנו כל מוצר שתרצו. אם אתם מחפשים מתנות לכנסים שיהיו ממותגות ומותאמות לנשים- תוכלו ליצור עמנו קשר ונשמח לעזור. אתם מוזמנים לסייר באתר, להתרשם מן המגוון הרחב, ולבחור את המתנה הממותגת המתאימה ביותר לאישה.

 

דילוג לתוכן