חיפוש

כך תקדמו את העסק שלכם עם מוצרים ממותגים לכנסים

כנסים הם הזדמנות נהדרת להכיר קולגות, ללמוד עוד על התחום שלנו וחשוב מהכול – לחשוף את העסק שלנו בפני אנשים נוספים. שיווק ומיתוג של עסק הם עניין לא פשוט במרבית המקרים. מחד, על מנת שיכירו את העסק שלנו – אנו נדרשים לפרסם אותו, ומאידך – לעתים פעולות של פרסום ושיווק עשויות להרתיע אנשים או להצטייר להם כאגרסיביות.

אחת הדרכים הטובות והיעילות ביותר לפרסם עסק ולגרום לאנשים לזכור את השם שלו, בייחוד בכנסים, היא באמצעות חלוקת מוצרים ממותגים שימושיים. מוצרים אלה, אשר יכילו את הלוגו ושם העסק שלכם, לא רק ישמשו את האדם שמקבל אותם, אלא גם יגרמו לו לזכור את העסק שלכם בחיבה. אז אילו מוצרים ממותגים כדאי לחלק באירועים כאלה? לפניכם מספר דוגמאות טובות למתנות לכנסים.

מחברות ממותגות

אין ספק כי מחברת היא מוצר שימושי ביותר. מתנות לכנסים בדמות מחברות ממותגות, לרוב ישמשו מאוד את הנוכחים בכנס, שכן לעיתים קרובות – בכנסים מסוג אלה מועבר למשתתפים תוכן מקצועי חשוב שעליהם לזכור או לכתוב. גם כאשר מדובר בכנס מסוג מעט שונה, בו הדגש הוא יותר על להכיר קולגות, להשיק מוצר חדש וכדומה – מחברות ממותגות עדיין ישמשו כמתנה נהדרת, שכן המשתתפים יוכלו לקחת אותן איתם לאחר הכנס ולעשות בהן שימוש בעבודה או אף בבית.

עטים ממותגים

עטים ממותגים הם מוצר פשוט ושימושי מאוד, שגודלו קטן ומשקלו נמוך. עניין זה הופך אותם למתנה נפלאה לכנסים, שכן ניתן להכניס אותם בקלות לתיק או אף לכיס ולעשות בהם שימוש בעת הצורך. היתרון המשמעותי של עטים ממותגים על פני שאר המתנות לכנסים, נעוץ בעובדה שמדובר במוצר שכולנו נזדקק לו בשלב כזה או אחר, ומסיבה זו, אנשים אינם נוטים לזרוק אותו. את העטים ניתן להכין כך שיכילו לוגו או אפילו חריטה, אשר לא רק ישדרגו משמעותית את מראה העט ויגרמו לו להיראות איכותי יותר, אלא גם ישמשו כתזכורת תמידית לעסק שלנו.

מחזיק מפתחות ממותג

מחזיק מפתחות ממותג מהווה גם הוא מתנה נהדרת לכנסים, שכן כמעט ולא קיים אדם אשר אינו זקוק למחזיק מפתחות. מדובר במוצר שאנשים נושאים איתם תמיד, כך שהוא לא רק שימושי ביותר, אלא גם משמש כמעין פרסומת קבועה לעסק שלנו. את מחזיק המפתחות ניתן ליצור או להזמין במגוון של צבעים ועיצובים שונים, כאשר ההמלצה היא לבחור בעיצוב ובצבעים המתקשרים בצורה מסוימת לעסק ולשירותים או למוצרים שאנו מציעים ללקוחותינו.

מטריות ממותגות

מתנות לכנסים בדמות מטריות ממותגות, הן אולי המתנות המקוריות ביותר שניתן להביא לכנס. על אף שמדובר במוצר מעט גדול יותר ממחזיק מפתחות או עט, מטריות ממותגות משמשות ככלי פרסומי נהדר לעסק, שכן מדובר במתנה יצירתית ושימושית במיוחד – בייחוד בעונת החורף הקרירה. בנוסף למטריות ממותגות (או במקומן), ניתן לחלק בכנסים גם כובעים ממותגים לחורף.

דילוג לתוכן