חיפוש

חמשת המוצרים הכי ישראלים שיש

מתכננים אירוע משפחתי מרגש, או כנס מיוחד, ומחפשים מתנה מתאימה לאורחים, שתפתיע, תרגש, ותעורר זיכרונות חמימים מהאירוע לאורך שנים? הגעתם למקום המתאים, שכן במיתוגון תמצאו מגוון רחב של מתנות ממותגות לאורחים שירגשו כל נפש ישראלית. מחפשים מתנות לכנסים שניתן לחלק ולמתג את העסק שלכם? בחנות תמצאו מבחר מתנות זולות ומקוריות שהכי מדברות לישראלים.
הכנו עבורכם חמישה מוצרים שכל ישראלי יאהב.

 

מחזיק מפתחות חמסה

 מחזיק מפתחות חמסה הוא אביזר שימושי. הוא משמש כמחזיק מפתחות נאה וממותג והוא מתנה נהדרת לאורחי האירוע שלכם. הוסיפו לכך את החמסה, המסמלת מזל וברכה, ואת הטקסט שתקדישו לאורחים על כל מחזיק מפתחות, והרי לכם מתנה מושלמת ומזכרת מרגשת לאורחים שבאו לשמוח איתכם.

 

מחזיק מפתחות מגן דוד

 מגן דוד הוא סמל לתקומת העם היהודי, ולהיאחזותו בארצו ובמסורתו. מחזיק מפתחות עם מגן דוד בתוספת הקדשה אישית הוא הפתעה מרגשת לכל ישראלי, ומזכרת נהדרת מאירוע כמו בר או בת מצווה,המסמל את כניסתם של הבן או הבת לשורותיו של העם היהודי. מחזיק מפתחות מגן דוד ישמר את זיכרון האירוע שלכם בליבם של האורחים, שבאו לחגוג ולהביע את אהבתם לכם ולילדכם.

 

מחזיק מפתחות עם ספר תהילים

 ספר תהילים מסמל את הקשר האינטימי של יהודי בכל מקום לאלוהיו, ושינון פסוקים נבחרים ממנו נחשב כסגולה למגוון צרות ובעיות. מחזיק מפתחות עם ספר תהילים מאפשר לאורחים שבאו לשמוח ולשמח לשאת איתם את הספר המקוד לכל מקום, כך יוכלו להשתמש בסגולותיו במקרה שיעלה הצורך. מחזיק מפתחות עם ספר תהילים הוא הפתעה מרגשת לכל יהודי וישראלי.

 

ספר תורה לילדים

ספר תורה לילדים מנוקד, בתוספת מיתוג והקדשה אישית הוא מתנה מרגשת במיוחד, שכל ילד והורה ישראלי יהיו גאים לקבל. בין אם מדובר במזכרת מאירוע משפחתי, בחלוקת שי לעובדים, או בכל אירוע אחר, כל הזדמנות לחלוקת מזכרת כה מיוחדת היא מבורכת.

 

כיפה ממותגת

מה יותר ישראלי ויהודי מכיפה? חלוקת כיפות ממותגות לאורחים באירוע משפחתי כמו חתונה, עלייה לתורה או בר מצווה, וכן חלוקת כיפה ממותגת לעובדים בחגים ומועדים, ואף בימי גיבוש בהם מבקרים במקומות קדושים, תפתיע ותרגש כל אורח ועובד, ותהיה שימושית וערכית.

 

מזכרות מרגשות

אירוע משובח כולל מגוון רב של פרטים ודקויות עליהם אתם צריכים לתת את הדעת. בנוסף לכל מה שקשור לאירוע עצמו, כמו הקייטרינג, עיצוב האולם, ותוכן האירוע, גם למזכרות אותן תעניקו לאורחים יש להקדיש תשומת לב נאותה. מוצרים ממותגים הם מזכרות מרגשות מאירועים וכנסים, וכאשר אתם רוצים לרגש, מוצרים בעלי גוון יהודי וישראלי הם מיוחדים ומפתיעים.

במיתוגון תוכלו לבחור מתוך מגוון רחב של מוצרים את המזכרות הממותגות שיתאימו במיוחד לכם ולאורחים. המגוון רחב ביותר, ובמיתוגון משתמשים במיטב הטכנולוגיות, המאפשרות הדפסהרקמה  ומיתוג של כל מוצר. בנוסף, אם לא תמצאו בין המוצרים שבמחסני החברה את המוצר המתאים לכם ביותר, נמצא את הספק שיוכל לייצר עבורכם את המוצר המבוקש.

הינכם מוזמנים לסייר באתר מיתוגון, להתרשם ממגוון המוצרים, ולבחור את המזכרת הממותגת שלכם.

דילוג לתוכן