חיפוש

הטרנד הלוהט שימתג את העסק שלכם

 

הפעם אנחנו רוצים להראות לכם איך אפשר להוציא את המחברות מבתי הספר או מהאוניברסיטאות ולהפוך אותן לכלי מיתוגי – שיווקי נפלא.
העסק שלכם חשוב לכם? מחפשים מוצרים ממותגים לעסק שלכם? אז רצינו לספר לכם על טרנד לוהט שעוזר להרבה מאוד עסקים בשיווק העסק.
מחברות ממותגות יעזרו לעסק שלכם להמריא גבוה, בהשקעה לא גדולה בכלל.
אז בלי לבזבז עוד רגע מיותר, הצטרפו אלינו ונדפדף ללב העניין.

המחברות יפרסמו אתכם לאורך זמן

אורך החיים של פרסומות או עלונים קצר יותר מאי פעם. פרסומת מקוונת – הלקוח רק ראה וכבר שכך. המעטים שקוראים עיתונים, כבר מזמן לא מקדישים תשומת לב רבה מרוב שיש הרבה פרסומות. אבל מחברות מעוצבות זה משהו אחר לגמרי. אם חילקתם מחברות שכאלה במועד פתיחת החנות או לכבוד חגיגות העשור למשרד עורכי הדין שלכם, זו דרך פרסום שמלווה אתכם לאורך זמן. כל עוד המחברת נמצאת בשימוש, רואים אותה. רואים את הלוגו שלכם. רואים את מספר הטלפון שלכם. רואים את כתובת העסק והמייל שלכם. ואם הלקוח שלכם הוא לקוח עסקי, את המחברות הללו רואים גם הלקוחות שלו והרבה אנשים אחרים.

משתתפים באירוע או כנס או תערוכה? הכינו ערמת מחברות טובה

מחברות ממותגות יכולות לקדם את העסק שלכם, בזמן הנכון ובמקום הנכון. ביכולתכם לשדרג את התדמית שלכם, לא רק בחלוקה ללקוחות שמגיעים לעסק שלכם. צרו חשיפה נהדרת ללקוחות נוספים, לקניינים, למנהלים, לציבור רחב שמשתתף בתערוכות, ימי עיון או מתנות לכנסים.

הקשר בין קונדיטוריה, סטארט אפ ועריכת דין

מחברת ממותגת ומעוצבת יכולה לגרום לכולם לזכור אתכם. וזה לא משנה איזה מן עסק יש לכם. אתם יכולים להיות מורים לנגינה או עורכי דין. יכול להיות שיש לכם מפעל ייצור או סוכנות ביטוח. אולי אתם מקימים קונדיטוריה או שיש לכם עסק להשכרת שמלות כלה. זכרו כי את המחברת תוכלו למתג איך שרק תרצו. ההדפס יכול לקחת כל רעיון, לכל עסק, לחיזוק התדמית ויצירת תשומת לב בקרב לקוחות. גם אם אתם מקימים סטארט אפ, מחברת צבעונית ויפה שתחלקו למשקיעים פוטנציאליים יוצרת יופי של רושם ויופי של תדמית. אז אם חיפשתם קשר בין קונדיטוריה, סטארט אפ או משרד לעריכת דין, מצאתם? מחברת ממותגת תוכל לקדם כל אחד ואחד מהם. וכן, גם אתכם!

יש לכם את זה, מיתוג ארגוני ושי מוערך

חתמתם על עסקה עם לקוח? לקוח המליץ עליכם למישהו או שפגשתם מישהו ברחוב שסיפרתם לו על העסק שלכם? כל הזמנות יכולה להפוך להזדמנות מיוחדת, לשיווק העסק. סתם כרטיס ביקור לא תמיד יעשה את העבודה. אבל כאשר אתם מעניקים שי שימושי, יפה ונעים לעין, אתם לוכדים את העין של מי שמולכם. ואפשר את המחברת הממותגת גם לשלוח ללקוח בדואר, למשל בצירוף ברכה לחג או לרגל יום הולדתו. טיפ לסיום – זוהי גם דרך טובה לצורך מיתוג תוך עסקי. חלקו מחברות מעוצבות לעובדים. טוב לתרבות הארגונית שלכם ולחיזוק העסק כמותג מצוין.

 

דילוג לתוכן