חיפוש

חשוב להשאיר מזכרת מהאירוע שלכם

כאשר אנחנו עורכים אירוע בגני אירועים מפוארים, אנחנו משקיעים מחשבה רבה באוכל, בבר המשקאות ובמוזיקה למסיבת הריקודים. אחד מהדברים אשר אנחנו נוטים לשכוח, הוא להשאיר חותם מהמסיבה שלנו, ולהוסיף משהו שייחד אותה לעומת מסיבות אחרות. מדובר בטעות, מאחר וכיום ישראלים רבים חוגגים באותם מקומות, ומקיימים אירועים בעלי מבנה ותוכן דומה. גם אם נחפש המון בין גני אירועים מפוארים, נתקשה למצוא מקום שיהמם את האורחים שלנו ללא תוספת קטנה. תוספת זו היא מוצרים ממותגים לאירועים. מוצרים אלו יכולים לכלול מחברות מעוצבות ועוד שלל פריטים שייגרמו לאורחים שלכם להרגיש חלק מהמסיבה, ויישארו איתם גם לאחר האירוע ויזכירו להם את ההנאה והאהבה שהם חשים כלפיכם.

מהם המוצרים המתאימים ביותר למיתוג

כאמור, הוספת מוצרים ממותגים לאירועים יכולה לשדרג את האירוע שלכם. המיתוג יכול לכלול הוספת לוגו של חברה עסקית למפגשי עבודה מפוארים, ברכה קטנה, או פשוט תודה לאורחים ששמחו אתכם. ישנו מגוון עצום של מוצרים שניתן למתג, כאשר הבולטים הם כוסות ממותגות, כיפות ממותגות ומחזיק מפתחות ממותג. לבחירה בכל אחד מהמוצרים יתרון משלה:

ישנן מתנות מקוריות רבות נוספות – אותן תוכלו להתאים במדויק לאירוע שלכם. אתם מוזמנים לספר לנו על האירוע שלכם ואיך אתם חולמים שיראה – אנחנו נעשה הכל כדי להגשים לכם אותו!

אסור להתפשר על מוצרים באיכות ירודה

רכישה של מוצרים ממותגים כתוספת לאירוח הרגיל בגני אירועים מחייבת השקעה ורכישה של מוצרים באיכות גבוהה. התפשרות ורכישת מוצר קלוקל, עלולה לייצר את ההיפך מהאפקט אותו רציתם. אם תעניקו מחברות מעוצבות אשר יתפרקו לאחר יום, או כיפות ממותגות נפרמות שהכיתוב עליהן חצי מחוק, אתם עלולים לפגוע ברגשות האורחים שלכם, ולגרום להם להרגיש כאילו לא אכפת לכם מהם. חשוב מאוד לרכוש מוצרים באיכות גבוהה, מספק אמין ומנוסה. רק כך תוכלו להבטיח שהמוצרים הממותגים שלכם ישמשו את האורחים בצורה אולטימטיבית, ושהאירוע שלכם יהיה בלתי נשכח.

דילוג לתוכן