חיפוש

החנות המקוונת של מיתוגון היא המקום הטוב ביותר למצוא בו מתנות איכותיות למשרד, כיוון שהחנות מציגה מגוון רחב של מוצרים, כולם איכותיים, ובמחירים נוחים ביותר. חברת מיתוגון עוסקת ביבוא ושיווק מוצרים ממותגים, ועל מנת להבטיח מלאי מרשים של מוצרים, מתוכו יוכל כל אחד לבחור את המוצר האידיאלי עבורו, עובדת חברת מיתוגון עם כמאה ספקים שונים ברחבי העולם.

מתנות למשרד הן מטבען מתנות שימושיות, ולכן חשוב להוסיף להן טאץ' אישי, או טוויסט מקורי. את התוספת הקטנה אך משמעותית  הזו תמצאו במיתוגון במוצרים ייחודיים, ובטכנולוגיות החדישות של ההדפסה והמיתוג. כל אלה מאפשרים לנו להפוך כל פריט לאביזר נושא מסר ממותג.

 

שלל אפשרויות

 

בחנות המקוונת של מיתוגון תמצאו מגוון רחב של מוצרים איכותיים המתאימים כמתנות למשרד, ובחירת המוצר המתאים תלויה בטעמכם האישי, באופי המשרד, ובתקציב שיש ברשותכם. על מנת להתרשם כראוי ממבחר המוצרים, יש לסייר בחנות המקוונת, בה תמצאו בין השאר:

 

מילה טובה

במיתוגון מאמינים בכוחן של מילים, ולכן אנו מאפשרים ללקוחות לבחור איזו הקדשה או הדפסה ברצונם להטביע במוצרים המשרדיים אותם הם רוכשים. בין אם מדובר בלוגו, פתגם, מסר ערכי, או סלוגן שיווקי, אנחנו נדפיס אותו על המוצר המבוקש, כך שהמסר שאתם מבקשים להעביר יגיע ליעדו.
אתם בוחרים את המוצר ואת המסר, ואנחנו מבצעים את המשימה. בנוסף, כחלק מן השירות שאנו מעניקים ללקוחותינו, אנו מספקים אחריות משלוח, על מנת להיות בטוחים שהמוצרים מגיעים אל הלקוח בשלום, וכי הוא נהנה ממנו.

 

היכנסו לחנות, ובחרו את המוצרים המשרדיים המתאימים בדיוק לצורכיכם

צוות מיתוגון מזמין אתכם ליהנות מחוויית קנייה נוחה, ומרכישה מאובטחת בחנות המקוונת. על מנת לבחור את המוצרים האידיאליים עבורכם, סיירו בין דפי החנות המקוונת, ולאחר שבחרתם את המוצר, והחלטתם איזו הקדשה ברצונכם להוסיף, מלאו ושלחו את טופס פרטי ההזמנה בחנות. לאחר שתשלחו את טופס ההזמנה, צוות מיתוגון יבצע את ההדפסה והאריזה, והחבילה תגיע אליכם על ידי שליח. 7
את התשלום ניתן לבצע בשני תשלומים, באמצעות אשראי, צ'ק, העברה בנקאית או פייפאל.

לפרטים נוספים, ולמענה על שאלות, התקשרו 03-609888, ואחד מנציגינו ישמח לעזור לכם, ולענות על כל שאלה.

 

דילוג לתוכן