חיפוש

מתנות קטנות שעושות את ההבדל

כאשר מעסיק מעוניין להראות את הערכתו לעובד, מתנה קטנה ומקורית, שנבחרה בשימת לב ובטוב טעם, היא דרך מצוינת לעשות זאת. מתנות קטנות לעובדים אינן מצריכות הוצאה כספית גדולהההיפך הוא הנכוןבעזרת תכנון נבון ומושכל ניתן לתכנן תקציב למתנות מגניבות קטנות ומקוריות גם במחיר סימלי ונמוך. תכנון שכזה ישרת את מטרתו נאמנה- תוך מתן שי צנוע בתקציב, אך גדול באפקט השמחה שיגרום לכל עובד ועובדת שיקבלו אותה.

בחנות המקוונת של מיתוגון תוכלו להתרשם ממבחר מרשים של מוצרים שיהפכו בעזרת מיתוג והקדשה למתנות מקוריות לעובדים, וירימו את המורל, יתרה מכך, תוספת הקדשה אישית וברכה יהפכו מוצרים פשוטים לכאורה, למתנות ייחודיות ומרגשות.

 

מבחר מוצרים מרשים

חברת מיתוגון מתמחה ביבוא ושיווק מוצרים ממותגים, ועל מנת לאפשר לכל לקוח למצוא מתנות מקוריות וזולות מתאימות לעובדיו, אנו מקפידים על מלאי מוצרים רחב. בעזרת מחשבה מקורית, מיתוג מקורי של מוצרים והדפסה מתאימה, תוכלו להפוך את המוצרים שתבחרו למתנות קטנות, שמביאות שמחה גדולה. בין השאר תוכלו למצוא אצלנו:

לכל המוצרים ניתן ומומלץ להוסיף הקדשה אישית. תוספת הקדשה הופכת את המוצר לאישי וייחודי יותר, ובחירה מתאימה של ההקדשה תהפוך כל מוצר למתנה מרגשת במיוחד, שהרי כשמדובר במתנות קטנות וזולות, העיקר הוא תשומת הלב וצורת ההגשה.
במקרה בו אתם מתלבטים, צוות מיתוגון ייעץ לכם, ולא ינוח עד שתקבלו לידיכם את המוצר המוגמר הטוב ביותר עבורכם.
כמו כן, אנו מספקים מתנות לכנסים ולאירועים מיוחדים בהם רוצים לקוחותינו לחלק למשתתפי האירוע והכנס מתנות ממותגות עם הלוגו של החברה מודפס, ארוג או מוטבע. הכול במחירים מעולים ויחס מעולה לכל לקוח.

 

איכות ושירות

חשוב לנו שכל לקוחותינו יהיו מרוצים מן הרכישה שביצעו, ולכן אנו מקפידים להחזיק מוצרים איכותיים בלבד, ועובדי החברה אמונים על מתן שירות אדיב ומקצועי לכל לקוח. בנוסף לכך, אנו עובדים עם כמאה ספקים שונים ברחבי העולם, וכאשר לקוח אינו מוצא את מבוקשו במלאי המוצרים הגדול שאנו מחזיקים, אנו נאתר את הספק שיוכל לשלוח אלינו את המוצרים המבוקשים במהירות האפשרית.

 

קנייה נעימה ובטוחה

צוות מיתוגון מזמין אתכם לסייר בחנות המקוונת של החברה, להתרשם ממבחר המוצרים, ולבחור את הפריטים המתאימים לכם. מגוון המוצרים רחב, איכותם גבוהה, והמחירים ללא תחרות. לאחר שבחרתם את הפריטים המתאימים, נסחו את ההקדשה שברצונכם להדפיס, לרקום, לבצע מיתוג, לרקום לוגו או להטביע עליהם, מלאו את טופס ההזמנה המקוון, ונציג מיתוגון ייצור אתכם קשר במהרה.

 

אם אתם מתלבטים, אינכם בטוחים, או שיש לכם שאלות ובקשות מיוחדות, צוות מיתוגון ישמח לשמוע אתכם, לענות על שאלותיכם, ולהיענות לבקשותיכם, לשם כך השאירו הודעה אונליין, או התקשרו 03-6098887

 

דילוג לתוכן