חיפוש

מתנות מגניבות שי לעובדים בחגים

תקופת החגים המשמחת בפתח וזה בדיוק הזמן המתאים לבחור מתנות לעובדים שלכם. בין אם מדובר במתנה בפני עצמה או כתוספת לתלושי חג, רצוי שזו תהיה מתנה מקורית, מעניינת ושימושית, שכל עובד בארגון,בחברה או בעסק ישמחו לקבל. כיום, יש בשוק מבחר גדול של מתנות לעובדים, כגון סלסלת פירות עשירה, בקבוק יין איכותי או מארז שי מפנק, אבל מה שיכול להפוך את השי לעובדים  בחגים להצלחה מסחררת זה מתנות ממותגות.

שי ממותג לחג

מתנות ממותגות לעובדים לחג, הן פתרון יצירתי ומרענן עבור כל המעסיקים שמחפשים להעניק לעובדים שלהם שי לעובדים בחגים שיהיה איכותי, מגניב ובעל ערך מוסף, שיעלה להם את המוטיבציה וגם חיוך רחב על הפנים. כמו כן, מתנות לעובדים עם מיתוג, היא דרך קלה ונפלאה להגביר אצל העובדים את תחושת השייכות, הקשר החיובי והגאווה למקום העבודה וגם לחבר אותם אליו במשך כל שעות היום, גם כשהם בבית. כך לדוגמא, מחזיק מפתחות ממותג עם הקדשה אישית מהמעסיק, זו מתנה פרקטית,מרגשת ויפה, אותה העובד לוקח עמו לכל מקום.

יתרונות נוספים של מוצרים ממותגים

יתרון משמעותי נוסף למעסיקים הוא שיש אינספור אפשרויות של מיתוג שניתן להוסיף לשי לחג, כך שאין גבול ליצירתיות ועל הדרך אפשר גם לשווק ולפרסם את העסק או החברה, אם מדובר במקום עבודה שמוכר שירותים או מוצרים ללקוחות. כך לדוגמה, ניתן להוסיף לשי ציטוט או משפט מעניין, סלוגן של מקום העבודה, לוגו, ביטוי, משפט משיר או כמה מילים אישיות. בצורה זו אפשר לנצל את השי לחג כדי להעמיק את הקשר האישי עם העובדים ויחד עם זאת להגדיל את החשיפה ללקוחות פוטנציאליים. תוכלו לבחור מבין שלל מתנות ממותגות מפתיעות לעובדים, לפי מסגרת התקציב והמטרות אותן אתם רוצים להשיג.

רעיונות למוצרים ממותגים

כוס יין ממותגת: כוס יין ממותגת היא מתנה נהדרת בייחוד אם מצרפים לה בקבוק יין יוקרתי. תוכלו לבחור בכוס יין מעוצבת ואיכותית מזכוכית, בתוספת הלוגו של מקום העבודה ולהפוך אותה למזכרת כיפית ושימושית ביותר.

מטען נייד ממותג: אנו חיים בעידן דיגיטלי, בו כולם צמודים לטלפון הנייד בכל שעות היממה ולכן מטען נייד ממותג זו מתנה שימושית ביותר ועמידה למשך זמן רב, שכל עובד צריך שיהיה לו. מטען נייד ממותג מהווה גיבוי לסוללה של הטלפון ומאפשר להמשיך ולהשתמש במכשיר הסלולר כשאין דרך רגילה אחרת לטעון את הטלפון. את המטען הנייד אפשר לקחת בתיק לכל מקום ואין ספק שזו מתנה מושלמת לכל אחד ואחת.

ספל טרמי ממותג: אין עובד שלא ישמח לשי כזה – ספל טרמי ממותג ומרשים, עמיד ומעוצב מנירוסטה, עם הקדשה אישית, לוגו, תמונה ועוד.

עטים ממותגים: עטים ממותגים הם דרך מצוינת לשדרג מתנה בנאלית אך פרקטית לשי מוצלח לחג. ניתן לבחור את דגם העט והצבע המועדף עליכם ולהדפיס עליו ציטוט, לוגו, שם העובד, שם המעסיק וכדומה.

דילוג לתוכן