חיפוש

מוצרים מחממים וממותגים

על אף שהחורף הישראלי הוא חורף קליל יחסית, אין ספק כי מדיי פעם הוא עשוי להפתיע אותנו – ובגדול. לכבוד עונת החורף והימים הקרירים הפוקדים אותנו, הכנו עבורכם מדריך לשלושה מוצרים נהדרים, שלא רק יחממו לכם את החורף, אלא גם יהוו מתנה נהדרת למגוון של אירועים ואנשים שונים.

כוס תרמית

כוס תרמית היא אולי אחת ההמצאות הנהדרות ביותר לחורף ובכלל. מדובר בכוס שמטרתה לשמור על הטמפרטורה החמה של המשקה שהכנסנו אליה. בניגוד למה שאנשים רבים עשויים לחשוב, כוס תרמית אינה מיועדת רק לשתייה חמה של תה או קפה, אלא גם מהווה כלי נהדר לשתיית מרק ולשמירה על טמפרטורה חמימה ונעימה שלו למשך זמן רב יותר. היתרון הגדול ביותר של הכוס התרמית, היא שניתן להשתמש בה גם מחוץ לבית – וכך למעשה לחסוך לנו הן בזמן והן בכסף, שכן אנו לא נדרשים לקנות מבחוץ קפה, תה או מרק. 

כובעים ממותגים

אין ספק כי בחורף בכלל ובימים הגשומים שלו בפרט, אנשים רבים בוחרים לחבוש כובע, ולא בכדי. עובדה מעניינת שכדאי לדעת, היא שרוב חום הגוף מתנדף מאזור הראש וכפות הרגליים. מסיבה זו, כאשר האזורים הללו חשופים, אנו עלולים להתקשות בחימום יתר הגוף, וכאשר הם מכוסים ומוגנים – לרוב נוכל לשמור על טמפרטורה חמימה יותר בקלות. כובעי צמר או אפילו כובעים ממותגים רגילים, עשויים לסייע לנו מאוד לשמור על טמפרטורת גוף טובה גם בימים קרים במיוחד.

דבר נוסף שכדאי לקחת בחשבון, הוא שעל אף האמונה הרווחת – בעונת החורף אנו חשופים ללא מעט קרינה, בעיקר בשל ההשתקפות של קרני השמש מהעננים. לכן, חבישת כובע לא רק תחמם אותנו ותסייע לנו מאוד בשמירה על טמפרטורת הגוף שלנו, אלא גם תסייע לנו להגן על הפנים שלנו מפני קרני השמש והנזקים שהן עלולות לגרום לנו. מסיבות אלה, כובעים ממותגים יכולים להוות מתנה נהדרת לעובדים שלנו, או כלי שיווקי יעיל מאוד לכנסים ואירועים הנערכים בתקופת החורף. באמצעות כובעים ממותגים, אנו לא רק מספקים לאנשים מוצר מחמם לעונה הקרירה, אלא גם משווקים את העסק או המוצר שלנו – עניין אשר יסייע לנו בהגדלת פעילות העסק והמכירות.

גרביים ממותגות

גרביים ממותגות הם בין הפריטים השימושיים ביותר לעונת החורף, שכן כאמור, שמירה על רגליים חמימות מסייעת מאוד בשמירה על טמפרטורת הגוף הכללית שלנו. בדומה מאוד לכובעים ממותגים, גם גרביים ממותגות יכולות להוות מתנה נהדרת לעובדים שלנו או למשתתפים בכנסים שאנו לוקחים חלק בהם. בשל העובדה שמדובר במוצר שימושי במיוחד, הן לעונת החורף והן ליתר השנה, אנשים רבים יעדיפו לשמור ולא לזרוק את הגרביים הללו, וכך הן יהוו למעשה תזכורת קבועה לעסק ולמוצרים שלנו. בנוסף, חשוב לזכור כי בעונת החורף, הגרביים שלנו עשויות להירטב בקלות יחסית בשל רטיבות או שלוליות שדרכנו עליהן. חלוקה של גרביים ממותגות בחורף תהווה פתרון נפלא לעניין זה, ותגרום לאנשים לזכור אותנו ואת העסק שלנו לטובה.

דילוג לתוכן