חיפוש

הדפסה על מוצרים

כל מה שאתם צריכים לדעת על הדפסת UV

בכל הנוגע למוצרי קידום מכירות – אנחו תמיד נחפש את הדרך למתג אותם בצורה הבולטת והמרשימה ביותר, שכן ככל שהמוצר יהיה בולט יותר – כך יבחינו בו יותר והרמת החשיפה למותג שלנו תגדל.

כשאנחנו חושבים על סוגי המוצרים אותם אנחנו רוצים למתג, נפתחות בפנינו אינסוף אפשרויות למוצרי פרסום ומתנות. בין אם מדובר על מוצרי פרסום למשרד, לכנסים או לאירועים, הקריטריונים שלנו זהים ובסופו של דבר אנחנו כולנו מחפשים: • איכות • מתנות מיוחדות • מתנות מקוריות • מתנות מפתיעות • מחיר שיתאים לנו לתקציב (זול/יקר)

לכל חברה יש את הלוגו שלה – יש חברות בעלות לוגו פשוט, המורכב מצורות בסיסיות וצבע אחיד ויש חברות בעלות לוגו מעוצב, צבעוני ומורכב – לכן חשוב לזכור שלכל סוג לוגו תהיה שיטת הדפסה אחרת שתתאים לו. לוגו פשוט ואחיד יהיה קל יותר להדפסה וניתן יהיה להדפיס אותו על כל סוגי המוצרים בכל שיטות ההדפסה השונות. לעומתו, לוגו צבעוני ומורכב ניתן יהיה להדפיס בשיטות מצומצמות יותר ולא על כל סוגי המוצרים.

לוגו צבעוני שלא ניתן להדפיס בצורתו המקורית נוכל להמיר לצבע אחד או לפשט את צורותו. צוות הגרפיקה שלנו יוכל לספק לכם הדמיות בצבעים וגדלים שונים וכמובן יוכל לעזור לכם לבחור את המוצר הנכון עבורכם. מוצר נכון הוא מוצר עליו תוכלו להדפיס את הלוגו בצורתו המקורית, באיכות הדפסה מעולה ואחידה.

זו המטרה שלנו במיתוגון, לספק לכם מוצר איכותי עם הדפסה מושלמת מבלי לוותר על שירות מעולה ושביעות רצונכם לאורך כל הדרך.

אז אילו שיטות קיימות בעולם ההדפסה על מוצרים?

• הדפסת UV – הדפסה ישירה • הדפסת סובלימציה – הדפסה צבעונית על ציפוי מיוחד • הדפסת טמפון – הדפסה עם כרית הטבעה (הדפסה של לוגו עד 4 צבעים) • הדפסת משי – טכניקה של דפוס רשת • הדפסת פלקס – הדפסה של ויניל וקיבוע בחום

כפי שכבר צוין בהתחלה, ישנם סוגים שונים ומגוונים של לוגואים והרבה מהם כוללים צבעים רבים וצורות מסובכות – לכן על מנת לאפשר הדפסה איכותית על מוצרים מגוונים, נציע את הדפסת הUV.

בסוג הדפסה זה נוכל להדפיס כמעט על כל חומר (זכוכית, פלסטיק, עץ, גומי, מוצרים טקסטיליים ועוד) בצבעוניות רחבה שאפילו כוללת את הצבע הלבן (שלא קיים כמעט בכל סוגי ההדפסות), שלא כמו הדפסת סובלימציה – בה נדרש חומר ציפוי מיוחד שגם מייקר את כל עניין המיתוג וגם לא ניתן לעשות על כל סוגי המוצרים (ישנם מוצרים ספציפיים יעודיים שמצופים בחומר תואם סובלימציה, כל המוצרים הללו הם לבנים – לכן במידה ותרצו להדפיס צבע על מוצר צבעוני שאינו מצופה בשכבה לבנה מבריקה – הדפסת סובלימציה היא איננה עבורכם), בהדפסה זו לא צריך אף ציפוי – לכן ההדפסה נקראת הדפסה ישירה, שלא צריכה ציפוי, חימום או ייבוש.
מגוון המוצרים עליהם תוכלו להדפיס בשיטה זו הוא אינסופי – כוסות, ספלים, בקבוקים, עטים, מחברות, מתנות מיוחדות (כמו ברווזי אמבט מגומי), כיסויים לטלפון והרשימה עוד ארוכה. הדפסת UV מאפשרת לכם לייצר כמעט כל מה שעולם על דמיונכם – עם הלוגו שלכם, במחיר הגיוני ונוח.

צרו איתנו קשר לקבלת פרטים נוספים, הצעות מחיר והדמיות למוצרים עם הלוגו שלכם!

מתנות ייחודיות, מפתיעות והכי חשוב - מקדמות את העסק

ואתם גם יכולים לשתף

דילוג לתוכן