חיפוש

בשוק תחרותי המטרה היא להתבלט ולא רק במוצר אלא האיכות, לכן גם כשבוחרים מוצרי פרסום וקד״מ חשוב לבחור בהדפסה איכותית כמו הדפסת סובלימציה. הדפסה מסוג זה זוכה לפופולריות בימים אלו שכן היא מאפשרת לכם – הלקוחות – להנות ממחיר אטרקטיבי ללא פשרה על איכות המוצר.

אז כמובן שלא כל מוצר מתאים לסוג ההדפסה הזו אך אלו שכן מתאימים לה משודרגים ונתפסים גם בעיני הלקוחות או העובדים שיקבלו את המוצר כסופר איכותיים.

אז בכדי לעזור לכם לקבל החלטה גם לגבי מוצרי הפרסום וגם לגבי סוג ההדפס עליהם בואו ניכנס מעט לעומק ונבין על מה כל הרעש בהדפסת סובלימציה.

מה זה הדפסת סובלימציה?

מה זה הדפסת סובלימציה ולמה מוצרים עם הדפסה כזו נחשבים איכותיים?

הדפסת סובלימציה היא טכניקה מיוחדת המשתמשת בחום להעברת צבע לחומרים כמו בד, פלסטיק וקרמיקה. בניגוד לשיטות ההדפסה המסורתיות בהן הדיו ״יושב״ על גבי המשטח המודפס, דיו הסובלימציה הופך לגז בחום ומתאחד עם הסיבים או הפולימרים שמרכיבים את המוצר. התוצאה היא עיצובים בעלי חיות ועמידות ארוכת טווח בפני דהייה ובלאי.

מוצרים שמתאימים במיוחד להדפסת סובלימציה

מגוון מוצרים איכותיים להדפסה בשטית סובלימציה ישימו את העסק שלכם במקום אחר לגמרי

בהתחשב במגוון המוצרים הזמינים כיום וכן אצלנו בקטלוג, למעלה מ-2,000 מוצרים, קשה להבין אילו מתאימים להדפסת סובלימציה. באופן אידיאלי, המוצרים המתאימים אשר יניבו את התוצאות הטובות היותר בסוג זה של הדפסה הם אלה העשויים פולאסטר (בדים) או מוצרי פרסום עשויים מפולימרים או לפחות ציפוי כזה. הנה כמה מהמוצרים הבולטים בתחום הפרסום והיח"צ שתוכלו למצוא אצלנו ויראו מדהים עם הדפס סובלימציה:

מוצרים אלה, בשילוב עם הדפסת סובלימציה, לא רק עמידים אלא גם יוצרים רושם איכותי אצל המשתמש הסופי, ובכך משפרים את הנראות של המותג שלכם.

היתרונות של הדפסת סובלימציה

היתרונות של הדפסת סובלימציה לעומת שיטות הדפסה אחרות

הנה כמה יתרונות שהופכים את הדפסת הסובלימציה למובילה עבור מוצרי פרסום, שיווק, וקידום מכירות:

הדפסת סובלימציה במקום הנכון – שירותים מלאים למותג שלך

להדפיס איכות כמעט על כל מותר! הדפסת סובלימציה איכותית במיתוגון!

אחת הבעיות הגדולות ביותר שמותגים נתקלים בהם היא תאום בין מספר ספקים כדי ליצור מוצר בודד. מבחירת המוצר, עיצוב הגרפיקות, ועד לקבלת ההדפסה הסופית – התהליך יכול להיות מעייף וחסר עקביות. מיתוגון מאפשרת לכם את כלל השירותים הללו תחת קורת גג אחת אשר תיתן לכם שקט ומוצר איכותי.

בשימוש בשירותים שלנו תבטיחו לכם:

אז אם גם אתם מחפשים ספק איכותי למוצרי שיווק ופרסום שיפתור לכם את כל הבעיות ויקצר לכם את תהליך קבלת המוצרים אתם במקום הנכון. עם יכולות העיצוב והדדפסה שלנו וכמובן מבחר המוצרים הענק כל מותג יכול לשדרג את יכולות הפרסום והיח"צ בקלות. הדפסה בסובלימציה על מוצרים, בשילוב עם השירותים שלנו, תספק איכות, יעילות, ותמורה לכסף ללא תחרות.

אתם מוכנים להתחיל מסע שיווקי מהפכני? צרו קשר לגילוי איך פתרונות ההדפסה בסובלימציה יכולים לעזור למותג שלכם לפרוח.

דילוג לתוכן