חיפוש

כוס תרמית- הלהיט לחורף מושלם וממותג

עוד אין לכם כוס טרמית מדהימה באמת? קבלו בתשואות את הלהיט שיחמם לכם את החורף. לנו זה עושה נעים בגוף. בקרוב אצלכם.

אנחנו יודעים שהכנרת חייבת גשם, אבל כשמגיע החורף, אנחנו מתגעגעים לקיץ. חסר לנו הים והתחושה של החופש. אבל מה שבאמת קשה לנו בחורף, זה להישלף בבוקר מתוך השמיכות ולצאת החוצה, אל הקור. גם לכם קשה לעזוב את הפוך החם בבוקר ולהתחיל את היום? בעזרת הלהיט שיחמם לכם את החורף, יהיה לכם הרבה יותר קל לקום בבוקר ולהכניס אנרגיה טובה לגוף. קבלו אותה, כוס תרמית שאפשר למלא בקפה טעים וטוב. אפשר לקחת אותה בדרך למכונית, בלי שהקפה יישפך. האמת היא, שכל משקה חם הולך נהדר בתוך הכוס הגאונית הזאת. אפשר להחזיק אותה מבלי לחטוף כוויה בגלל תה רותח. כיף ללגום בהנאה תוך כדי נסיעה, ושום טיפה לא תישפך.

הכוס האידיאלית, גם למשרד

ברור שלפתוח את הבוקר עם כוס משקה חם, זו דרך טובה להתמלא בחמימות נעימה בחורף. אבל לא רק לזמן הנהיגה כוס טרמית מחממת את החיים. היא פשוט יפה מאוד ושימושית גם למשרד. הרי מי לא אוהב לשתות משהו טוב, בהפסקה? וזה לא הכל. הרבה פעמים, המשימות כל כך מהירות ודינאמיות ולחוצות. אין זמן לסיים בנחת את כוס הקפה או תה הצמחים בזמן ההפסקה. אז אין יותר פשוט מאשר לקחת את ההמצאה הגאונית הזאת, לעמדת העבודה. ממשיכים ללגום בנחת, להזרים חמימות נעימה בגוף תוך כדי שיחת טלפון או שליחת מייל או העברת הצעת מחיר או כתיבת מצגת וכל דבר אחר.

יפה, צבעונית, ממותגת ומנירוסטה

אפשר לומר עוד המון דברים על כוסות תרמיות (או טרמיות). למשל, על המבנה המיוחד שלהן. על הנירוסטה ועל הפטנט שמסוגל לשמור על חום המשקה, גם בימים הקפואים ביותר, בשיא החורף. אבל לאף אחד לא באמת משנה אם מדובר בכוס תרמית עם בידוד כפול או לא, כל עוד היא עושה היטב את מה שהיא מתוכננת לעשות. מה שיותר מעניין לדעת, זה שאפשר להשיג אותה בהרבה מאוד עיצובים מרהיבים.

מבחר עיצובים יפים ומגניבים

אנחנו מאוד אוהבים את העיצוב הקלאסי, בצבע הנירוסטה הכסוף. אבל יש לנו בבית גם כוס צבעונית, יפה מאוד. ולבעלי עסקים, קורצת מאוד האפשרות להזמין סטוק של כוסות, בכל מיני דגמים, בכל מיני צבעים. אפשר למתג את הכוסות הללו ולהפוך אותן ללהיט שיווקי. מדפיסים את שם העסק או החברה והלוגו. הופכים את הלהיט החם של החורף לכלי שמזניק את העסק למעלה. אה, ועוד דבר. זהו גם רעיון מלהיב בתור חלוקה לעובדים. אז קר לכם בחורף? עכשיו גם אתם מבינים על כמה לוהט הפטנט התרמי, שישאיר את המשקה שלכם ואתכם מחוממים היטב!

דילוג לתוכן