חיפוש


מגבות וחלוקים ממותגים - המתנה שהכי כיף לקבל

מגבת היא פיסת בד סופג המשמשת לייבוש הגוף על ידי ספיחת הלחות והמים ממנו, החומר הטוב ביותר למגבת הוא סיב הכותנה – שכן היא סופגת נוזלים בצורה טובה ומהירה.

ישנם סוגים רבים של מגבות ושימושים להלן:

  • מגבת גוף
  • מגבת ראש
  • מגבת ידיים
  • מגבת חוף
  • לונג לים
  • מגבת ספורט
  • ועוד

מגבות ספורט

בשנים האחרונות ישנו שימוש רב יותר במגבות על כל סוגיהן בעיקר בעקבות פתיחתם של מכוני כושר וסטודיואים לאימונים כמו יוגה, פילאטיס, TRX ואימונים פונקציונאליים נוספים.

הרצון של כל מכון לשווק את עצמו ולפנק את הלקוחות שלו הפך את המגבת למצרך בסיסי בתחום הספורט וכעת כמעט ולא קיים מכון או סטודיו שלא מחלק או מוכר מגבות ממותגות עם לוגו החברה – מודפס או רקום.

מגבות ספורט עשויות לרוב מבד מיקרו-פייבר, בד סינטטי שלרוב מורכב מפוליאסטר, בשל יכולת ספיגת הלחות (זיעה) מהגוף ובשל העובדה שהוא מתייבש במהירות וגורם לפחות גירויי עור מבגדים אחרים. אך ישנם מכונים שמעדיפים לחלק מגבות כותנה – כיוון שהן משדרות יוקרה ואיכות.

מגבות כמתנה באירועים-

לא רק בתחום הספורט עולה הצורך במגבות – גם בתחום האירועים חשיבותן עלתה מאוד! באירועים כמו אירועי פתיחת קיץ, חתונה בים/בריכה, אירועי חברה בחו"ל ועוד רבים אחרים נוצר הרצון לפנק את העובדים, הלקוחות או החוגגים במתנה שימושית, ממותגת שקשורה באופן ישיר לאופי האירוע – כך המגבת הממותגת הפכה למתנה איכותית ומבוקשת שכל עובד שמח לקבל. חשוב להתאים את המתנה לסוג האירוע – שכן אז ערכה עולה והרצון להשתמש בה ולקחת אותה לאחר האירוע.

שקופית קודמת
שקופית הבאה

לונג לים

לונג לים הוא מוצר יחסית חדש בשוק שהופך את המגבת למוצר שיווקי בולט ומרענן. לונג לים הוא בעצם פיסת בד דקה יחסית שעשויה לרוב מבד סינטטי, אליו קשה יותר לחול ולכלוך להידבק. בזכות היותו פיסת בד – ניתן בעצם למתג אותו באופן אבסולוטי – מיתוג ALL OVER צבעוני ומלא חיים. אין עובד שלא היה מעוניין לקבל לונג ים יפהייפה, צבעוני ומגניב. לונג צבעוני הוא מוצר שכיף נורא לקבל, הוא ייחודי לך, מתאים לנשיאה קלה בתיק, צבעוני וקל לכיבוס.

מיתוג מגבות – הדפסה או רקמה

הדפסה על מגבות- יצירת מגבות ממותגות

מגבות ממותגות הן מתנות שכל עובד ישמח לקבל הן כשי לחג והן כמתנה בימי גיבוש, ימי פעילות וכיף, ציון אירוע מיוחד ועוד. אצלנו במיתוגון תוכלו לרכוש מגבות רחצה, מגבות גוף ממותגות, מגבות מיקרופייבר, מגבות 100% כותנה, מגבות חוף ממותגות ועוד סוגים רבים ומגוונים. את המיתוג ניתן לבצע בשתי דרכים:

הדפסה על מגבות – ניתן למתג מגבות בהדפסה, הן פריט מעניין, צבעוני ומפנק. פריט שמשלב אסתטיקה, שימושיות ומקוריות. אנו נייצר עבורכם מגבות בהדפסה במידות שונות – מגבות גוף גדולות, מגבות שיער ופנים (למספרות ומכוני יופי) ומגבות חוף מלבניות או עגולות! ההדפסה נעשית בצורה מקצועית ומדויקת תוך כדי שמירה על רצון ובקשת הלקוח. במידה ואתם זקוקים לעזרה עם מיתוג המגבת ואינכם יודעים איך לייצר גרפיקה מעניינת ומרשימה – אנחנו כאן כדי לעזור לכם, עם צוות גרפי מנוסה שיצור עבורכם את המגבת המושלמת.

הדפסה על מגבות היא כלי יעיל מאוד לשיווק החברה.

כיוון שמגבות הן פריט טקסטילי מלבי גדול – שטח ההדפסה עליהן גדול משמעותית ממוצרי שיווק אחרים. מגבות מיוחדות בבריכה ובחוף הים – מושכות את תשומת לב המתרחצים והן משמשות ככלי שיווקי בכל מקום אליו העובדים שלכם ילכו.

רקמה על מגבת – מגבת עם רקמה היא פריט המשדר יוקרה וסגנון, חלוקת מגבות רקומות לעובדים ולקוחות היא הזדמנות לשמח ולפרגן. תוכלו לייצר מגבות ממותגות עם הלוגו של העסק שלכם בקלות, כל מה שאנו זקוקים לו הוא הלוגו שלכם ואנחנו כבר נעשה לכם הדמיות לרקמה, נשלח לכם גלופה לרקמה ונדריך אתכם לגבי מה ניתן ולא ניתן לעשות.

רקמה על מגבות היא עדינה יותר מהדפסה והיא מתאימה ללקוחות המעוניינים בלוגו או כיתוב קטן יחסית, אך איכותי במיוחד!

 

מגבות לעובדים ולקוחות – מחירים

ישנם סוגי מגבות רבים, מגבות בגדלים שונים, איכויות בד שונות וסוגי מיתוג שונים (הדפסה או רקמה). לכן מחירי המגבות אינם קבועים והם מותאמים במיוחד עבורכם ועבור המיתוג שלכם.

מגבות גדולות עם מיתוג ALL OVER בהדפסה יהיו כמובן יקרות הרבה יותר ממגבות פנים קטנות ממותגות ברקמה קטנה. לכן נשמח לשמוע באיזה מגבת הייתם מעוניינים ומהו הרצון שלכם למיתוג. כך נוכל לעזור לכם במהירות עם מחירים, הדמיות וקידום העבודה.

SHARE IT WITH FRIENDS

דילוג לתוכן