חיפוש

מדבקות ממותגות למגוון שימושים

בעידן הנוכחי אנו כל הזמן מחפשים לשפר ולעדכן פתרונות מיתוג עדכניים ורלוונטיים לעסק שלנו. אחת מהדרכים היא מיתוג באמצעות מדבקות ללמחשב נייד, טלפונים ניידים ורכבים. כאשר אנחנו מחפשים מהו המוצר שהעובדים והלקוחות שלנו תמיד איתו – נוכל לראות שמדובר במכשירים האלו בדיוק.

חברות הייטק רבות כבר יודעות שמדבקות ייחודיות לחברה – הן חלק מסמל סטטוס לעובדים שלהן. זאת מתנה קטנה אך סימבולית, שנשארת "דבוקה" אליהם למשך זמן רב. עובדי ההייטק אוהבים את המדבקות הממותגות כי הן מייחדות את המחשבים שלהם בסביבת העבודה ובחוץ בעבודה בבתי קפה. המדבקות נאספות על ידם וממש הופכות לסימוני דרך במשרד.

תחום הדפסת המדבקות הוא תחום ענק, מתפתח, שנשען על חידושים תמידיים בעולם הדפוס והטכנולוגיה. מדבקות הן בעצם פריט עיצובי מעניין ומרענן שניתן להדביק ולהסיר בכל זמן נתון. ישנן מדבקות צורניות מסובכות, מדבקות עגולות, מרובעות, שקופות ומדבקות בולטות – כל מה שעולה על דמיונכם, ניתן להכין – ולהדביק. המטרה המרכזית אשר מדבקות קיר ממלאות הן מיתוג ועיצוב חללים בסגנונות מיוחדים ובלעדיים.

מדבקות מאפשרות למתג כמעט כל דבר, עם טוויסט קטן – מדבקה צורנית מעניינת לטלפון, מדבקת לפטופ מעניינת, אריזה של מתנות עם מגע אישי ועוד. אתם יכולים לעצב את המדבקות על פי דמיונכם ובקשתכם, אנחנו כאן כדי לעזור לכם להתאים את המדבקה הנכונה.

הזמינו מדבקות לעסק שלכם ותראו כמה הטרנד מדבק!

מדבקות ממותגות - אינסוף אפשרויות

מדבקות צורניות-

מדבקות צורניות הן מדבקות שצורת החיתוך שלהן ייחודית. שלא כמו הצורות הקונבנציונליות המוכרות לכולנו – עיגול, מלבן וריבוע, ניתן לתת למדבקה צורה מיוחד משל עצמה – החיתוך הולך לפי קווי המתאר של הדימוי או הגרפיקה שיצרתם. מדובר על חיתוך שנעשה בצורה אישית, מדויקת ויפה – התוצאה לגבי מדהימה. החיתוך הצורני מתאים לכל סוגי השימושים במדבקה – סמארטפונים, מחשבים, רכבים, דלתות ועוד, כיוון שבעצם ניתן לעשות אותן בכל גודל שתרצו.

מדבקות לרכב-

כולנו התרגלנו מאוד למדבקות הרכבים הישנות המלבניות – כאלה שכבר דיי נמאסו על כולם. אז גם כאן, חשוב שתדעו שישנם חידושים רבים במדבקות הרכב – כעת ניתן לעצב אותן כמעט איך שתרצו. באמצעות שימוש בסוג המדבקה הנכון – הן יעטרו את הרכב של העובדים והלקוחות שלכם לאורך זמן רב. מדבקות רכב הן כמובן כלי קידום מאוד אפקטיבי, שכן הן נמצאות בתזוזה מתמדת. תמיד יראו אותן ובזמן הפקקים גם יצא לבחון אותן מקרוב.

לכן מדבקות רכב משמשות ככלי קידום ושיווק מעולה! כך גם שתהיו בדרכים הרכב שלכם יספר על המשרד, על החברה ועל השירות.

ניתן לבצע הדפסה של מדבקות לרכב בהתאם לצורך ולרצון האישי של הלקוח. מדבקות לאוטו עשויות לכלול את לוגו החברה או לקשט בצורה סתמית את הרכב. ואכן, בעלי רכבים רבים בוחרים לבצע מדבקות בעיצוב אישי עבור הרכב שלהם.

מדבקות לעסק

גם התחום העסקי ישנו שימוש רב במדבקות כפתרונות לעיצוב מודולרי, משתנה. מדבקות הקיר מסייעות מאוד בנושא הזה, שכן בעידן שבו יש למראה החיצוני הרבה חשיבות – משרדים רבים מחפשים איך לגרום לעיצוב שלהם להיות הרבה יותר קליל, מגניב וצעיר. לכל משרד ניתן להתאים את מדבקות הקיר שלו לפי הקונספט העיצובי בו והצבעוניות המיוחדת של החברה והלוגו שלה, כך שיביעו את האווירה הרצויה במשרד ובו זמנית גם יעבירו את המסרים של החברה לעובדים וללקוחות. ניתן לשלב מדבקות מיתוג לצד מדבקות אווירה, כך להשיג את התוצאה הרצויה באופן מדויק.

מי אמר שקיר הוא אזור חשוף ומשעמם? ניתן לעצב את הקירות ולהפיח בהם רוח חיים. מדובר על מדבקות ויניל מיוחדות אשר נצמדות לקיר בחוזקה ונשמרות עליו לאורך זמן. מדבקות מעוצבות מאפשרות לנו לחולל שינוי דרמטי במקום, וזאת בלי צורך להיעזר באיש מקצוע או לבצע שיפוצים מורכבים. מדבקות ויניל מעוצבת בגדלים שונים יאפשרו לנו להשרות במקום את האווירה הרצויה, להתאים את הרהיטים ואת האלמנטים הנוספים הקיימים בחדר בצורה מושלמת. וכך לעצב את החדר החלומי בסגנון האהוב עלינו!

מדבקות ממותגות – מחירים

ישנו מגוון רחב של מחירים למדבקות ממותגות, החל ממחירים נמוכים של פחות משקל אחד למדבקה ועד למדבקות גדולות או מדבקות בכמויות קטנות שיעלו גם 10 שקלים וכדומה.

חשוב לזכור שהדפסה של מדבקות נעשית בכמות גדולה (100 יחידות מינימום) ומומלץ להדפיס אותן בכמות גדולה אפילו יותר – 500, 1000, 5000. ככל שהכמות גדלה – כך מחיר המחיר למדבקה יורד.

דילוג לתוכן