חיפוש

כולנו מכירים את החורף הישראלי, קצר ולעניין, אבל מטריה איכותית היא הכרח למרות כמויות הגשם הלא מטורפות כאן. כולנו מכירים את המטריות המתקפלות קטנטנות שנכנסות לארנק, אבל כולנו גם יודעים שאם יש קצת רוח אפשר לשכוח ממנה מהר מאד, לכן אנו ממליצים על מטריה איכותית וחזקה שתחזיק לכם את החורף הישראלי עם הרוחות החזקות. 

מה זה מטריה איכותית אתם שואלים?

אנחנו במיתוגון מודדים מטריות איכותיות בשלושה פקטורים:

אז לפני שהחורף נגמר אספנו עבורכם 4 מטריות איכותיות שאתם יכולים להזמין עוד היום ולקבל מאיתנו את כל העזרה בעיצוב שלה כך שהיא תשקף את האכפתיות שלכם כלפי העובדים או הלקוחות. כמובן שאנחנו מדברים על מטריות איכותיות ביותר אך קחו בחשבון דבר אחד כבר מעכשיו – אין כזה דבר מטריה בלתי שבירה, אבל יש כמו שהזכרנו מטריה עמידה מאד.

אז בואו נדבר על 4 המטריות הכי מומלצות שלנו נכון לחורף הנוכחי:

כל המטריות הללו ניתנות להזמנה מיידית דרך הנציגים שלנו, ואנו מזכירים כי יש כמות מינימום להזמנות אצלנו, אנחנו נותנים שירות לחברות וארגונים בכדי לספק מתנות ומוצרים ממותגים לצרכים שלכם. אז צרו קשר, ובואו נמשיך בסקירה של המטריות האיכותיות שלנו.

מטריה הפוכה איכותית

מטריה הפוכה איכותית למיתוג העסק

מחפשים מטריה שתחזיק לכם כל החורף וגם ובבא אחריו? זו המטריה בשבילכם, מטריה הפוכה עם חיזוק סיבי פיברגלס שתעמוד גם ברוחות הטורדניות של ישראל. הסיבים הללו מעניקים למטריה גמישות לצד חוזק ומאפשרים לה לעמוד בכוחות החזקים שפועלים עליה בזמן שהיא שומרת עליכם מהגשם והרוח.

מצאו את המטריה ההפוכה בעמוד הזה.

מטריה ידית ישרה חזקה

מטריה עם ידית ישרה וחזקה, איכותית ברמות וענקית

המטריה למיתוג העסק שלכם, מטריה בעלת ידית ישרה ושטח ענק בחופה. החופה מוחזקת בערת זרועות סיליקון גמישות אשר מעניקות גמישות מירבית למוצר, ומשאירות את החופה מתוחה לאורך זמן. בזכות שטח הפנים הגדול ניתן להדפיס על כל פאות החופה ולקבל מטריה משגעת שתוציא לכולם את העיניים (לא באמת) ברמה  השיווקית. בנוסף למטריה הזו יכולת פתיחה אוטומטית מה שפשוט עושה את החיים קלים יותר ומשדר איכות ברמה גבוה.

חושבים שהמטריה הזו היא המטריה שתתאים לכם? מצאו את המטריה עם הידית הישרה כאן.

מטריה צבעונית איכותית בהזמנה אישית

מטריה איכותית צבעונית בייצור אישי לכל מטרה

רוצים מטריה איכותית ולייצר עיצוב משוגע לגמרי? זו המטריה שלכם!
מטריה צבעונית גדולה (27 אינץ׳) בייצור מאפס לפי הדרישות שלכם. צרו איתנו גרפיקה שמתאימה לאופי של העסק והמאורע בעזרת המעצבים שלנו, משם אנחנו מייצרים את המטריות במיוחד עבורכם במפעל איכותי עם רמת איכות גבוהה ביותר, ותוך זמן קצר תקבלו את המטריה המעוצבת שלכם לידים ולחלוקה לעובדים או ללקוחות. זכרו אם אתם מחפשים משהו ייחודי שיבלוט בעין ועדיין ישמור על איכות, זו המטריה שלכם.

רוצים להזמין מטריה צבעונית בהזמנה אישית? לחצו כאן.

מטריה הולגורמה חזקה למיתוג העסק

מטרית הולוגרמה בעיצוב אישי עם הדפס של לוגו או כל אלמנט שתבחרו

 מחפשים מטריה אחרת? יש לנו הצעה מעניינת, מטרית הולוגרמה. המטריה שבאמת תמשוך תשומת לב גם כשכל הרחוב כבר פתח מטריותת זו פשוט מיוחדת. אנחנו יכולים למתג את המטריה הזו עם הלוגו שלכם, וכל גרפיקה שתבחרו. אבל היתרון שאמיתי של המטריה, מעבר להיותה סופר חזקה עמידה ואיכותית, הוא היכולת שלה למשוך תשומת לב ברחובת היא פשוט אחרת ומיוחדת!

אז אם המטריה הזו מדברת ללבכם צרו איתנו קשר.

מאפייני מטריה איכותית שכדי לקחת בחשבון

בכדי שמטריה תיחשב לאיכותית היא צריכה לעמוד בסטנדרטים גבוהים של חוזק, עיצוב, פונקציונליות, ונוחות שימוש. חומרים איכותיים, מנגנון התקפלות חזק ועיצוב נוח, הם כולם חלק מהאיבזור הנדרש למטריה המושלמת.

חומרים ועמידות

אחת התכונות החשובות ביותר למטריה איכותית היא גומי או ניילון מעובה שמהווים את בסיס החומרים ממנו המטריה עשויה. עמידות למים ולקרעים חיונית, וקרם נגד UV יכול להוות תוספת נכבדת למטריה שלא נשברת בקלות. מטריות מתקפלות איכותיות כרכובות מתכת או פיברגלס לחיזוק המבנה ועמידות גבוהה נוספת בפני רוחות חזקות.

עיצוב ופונקציונליות

עיצוב המטריה צריך לשלב את האסתטיקה עם התפקידיות. מערכת פתיחה וסגירה חלקה, לעיתים אוטומטית או חצי אוטומטית, מוסיפה לנוחות השימוש ולאורך חיי המטריה. תוספות כמו מעמד למטריה מוסיפות נגע פונקציונלי שמאפשר ייבוש יעיל ואחסון נכון של המטריה.

נוחות השימוש

ידית מעוצבת היטב וארגונומית מבטיחה אחיזה בטוחה ונוחה, גם במזג אוויר סוער. קלות הנשיאה קריטית, ולכן חשוב שהמטריה תהיה קלת משקל אך עדיין חזקה במיוחד, במיוחד כאשר מדובר במטריה עמידה לרוח.

אז יאללה כנסו למוצרים שלנו ובחרו את המטריה של החברה שלכם לחורף הקרוב!

דילוג לתוכן