חיפוש

מיתוג מתנות לאירועים- אירוע שהאורחים יזכרו עוד שנים

מיתוג אירועים בכלל ובת מצוות בפרט הפך לעניין מקובל ביותר. להשקיע באירועים כאלה בלבוש מרהיב, הכנת קליפים או ברכות מצולמות. נערת בת המצווה לרוב מגיעה מאופרת, לאולם או לגן שבו מקבלים אותה ממש כמו כלה. ובמקביל, ממש כמו באירועי חתונות, גם בבת מצוות ובאירועים מסוגים אחרים משקיעים כיום גם במתנות ממותגות ומיתוג מתנות לאירועים.

מיתוג אירועים ומיתוג מתנות בנופך אישי

מיתוג אירועים בכלל ומיתוג של מתנות לאירועים בפרט נועד להעניק לאירוע אופי מיוחד יותר, אישי יותר. בין היתר, ניתן להצליח בכך באמצעות מיתוג מתנות לבת מצווה ונדגים זאת בהמשך בעיקר בהקשר זה. כידוע, הכנסת אטרקציות לבת מצווה כגון שולחנות משחק, מתקני מתנפחים לנוער, עמדות מולטימדיה או שולחנות משחק הפכו לסטנדרט ידוע ובמקביל מומלץ להשקיע במתנות ממותגות לאירוע, שישאירו זיכרונות נעימים לאורחים שהשתתפו בו.

במיתוג של אירוע ומיתוג המתנות, לוקחים כל מיני אביזרים, מתנות והפתעות שנהוג לחלק לאורך האירוע ולהפוך אותם לאישיים. כלומר, כל האביזרים והמתנות הופכים בעצם למתנה אישית שמעניקים בעלי האירוע לאורחים שמגיעים. במקרה של בת מצווה, אלו המתנות והאביזרים המיוחדים שמוקדשים מצד אחד לנערה עצמה שחוגגת בת מצווה ומצד שני למוזמנים ולחברים שהגיעו לשמוח בשמחתה. נהוג לחלק מדבקות מעוצבות עם מיתוג, בעיצובי מעוגלים, מגוון קישוטים או תצורות מקוריות.

קישוטים, בלונים, מגנטים ופרסים

מיתוג מתנות לאירועים יכול ללבוש צורות שונות, בהתאם לסגנון של האירוע. בבת מצווה, למשל, ניתן לקשט את האולם או את החצר עם כל מיני קישוטים, סרטים ובלונים ממותגים. בכל אותם אביזרים אפשר להדפיס או לשים מדבקות ממותגות שנושאות את השם הרצוי, תאריך האירוע ומסרים נוספים. נהוג לחלק למוזמנים בתוך מתנה ומזכרת, מגנטים עם צילומים, ובהם ניתן להוסיף מיתוג או מסר כגון "ברכה קטנה מאירוע גדול" או "תודה שהייתם איתנו". מיתוג מתנות יכול גם לבוא לידי ביטוי למשל באביזרים שמחלקים למוזמנים, כמו מסיכות פנים עליזות עם הדפסות. כובעים ממותגים שמחלקים לכולם. כל מיני פנסים או קישוטים מהבהבים שאפשר להשתעשע בהם לצורך צילומים או בזמן הריקודים.

מסגרות מעוצבות וזרים ממותגים

להיטים נוספים שהולכים נהדר עם אירועים ממותגים הינם למשל מסגרות ממותגות לצילומים, מסגרות בגדלים שונים ועיצובים מיוחדים. מיתוג מתנות גם יכול לבוא לידי ביטוי בתכשיטים קטנטנים, מארזי שי חביבים, אסופה של סבונים צבעוניים או זרי פרחים קטנים. מיתוג מתנות לאירועים, לבת מצוות כמו גם לאירועים אחרים, יכול לכלול גם אפשרויות נוספות ומפתיעות. למשל, זרי פרחים בגדלים שונים, חלוקת זרים לשיער עם מיתוג נלווה או שקיקי מתנות מעוצבות, עם פרלינים ממותגים בפנים. ככלל, את מיתוג המתנות לאירועים כדאי להתאים לאופיו של האירוע, לעיצובו. ישנן מתנות ממותגות שיכולות להיות חביבות ונחמדות ואפשר להשקיע מעבר לכך, במתנות בעלות נופך יותר מושקע ואפילו יוקרתי.

דילוג לתוכן