חיפוש

מיתוג עסקי

מיתוג הוא כלי שיווקי רב עוצמה, המעניק למוצר שלכם ערך רגשי, ומבדל אותו מבין מוצרים אחרים בתחום כאיכותי, אופנתי, ונחשב יותר, ולכן כבעל ערך רב יותר ממוצרים דומים של חברות אחרות. מיתוג מוצלח מעלה את המכירות , ומקנה למוצר שלכם מוניטין ויוקרה, הגורמים לכך שלקוחות יעדיפו לקנות את המוצר שלכם דווקא, ולא מוצרים מתחרים. הדפסה על מוצרים היא דרך מצוינת למיתוג ופרסום, וטכניקות ההדפסה של היום מאפשרות להדפיס כמעט על כל חומר. כמה מילים על מיתוג בעזרת הדפסה על מוצרים שונים, לפניכם בשורות הבאות.

 

מגוון אפשרויות לקידום מכירות

 

הדפסה על מוצרים מאפשרת לכם לייצר מגוון מוצרי קדם, כראות עיניכם וכאוות נפשכם. תוכלו להדפיס על חולצות, כובעים , מטריות ממותגות ומחזיקי מפתחות לחלוקה באירועי קידום מכירות, או להדפיס על מוצרי פנאי וגאדג'טים למטרות חלוקת מתנות לעובדים ולקוחות. האפשרויות הן כמעט בלתי מוגבלות, ועליכם פשוט לבחור את הקונספט,למצוא מוצר שיתאים, לעצב את הלוגו, ולפנות לחברה המתמחה בהדפסה על מוצרים.

 

פרסום במשרד, בבית הספר, ובחוף הים

 

בבחירת המוצר עליו תדפיסו את הלוגו שלכם ליצירת המיתוג העסקי, חשבו מהו קהל היעד שלכם,

ובחרו מוצר מתאים. אם מדובר במוצר שקשור בילדים, מיתוג תיקי בית ספר, מחברות ויומני תלמיד יעשה את העבודה, ואילו אם מדובר באנשי עסקים, מיתוג על מוצרי משרד כמו עטים, מעמדים לעטים, וכוסות שתייה חמה יהיה יעיל יותר, אם לעומת זאת, מדובר במוצר שפונה לכל המשפחה, מוצרים מודפסים כמו ערכת מטקות, מגבת חוף, או כדור ים יתאימו.

 

שלטי חוצות

 

בכדי לייצר שלטי חוצות שיעזרו למתג את העסק והמוצר שלכם, תוכלו לבצע הדפסה על שמשונית, ולייצר שלטים לתלייה באופנים שונים. השמשונית היא חומר חזק ועמיד, והדפסה איכותית תעביר את הלוגו והמסר שלכם לעוברי הדרך באשר הם. השמשונית עמידה בפני נזקי מזג אוויר ומים, ניתנת לשטיפה בקלות, ומתאימה לשילוט חוץ, וכן לשילוט פנים, במגוון דרכים ואופנים. הדפסת שלטים על שמשונית מאפשרת לכם מיתוג מושלם למוצר שלכם, וחשיפה מרבית בהתאם למיקום השלטים.

 

טכנולוגיה מתקדמת

 

כאמור, טכניקות ההדפסה המתקדמות הקיימות כיום מאפשרות להדפיס כמעט על כל מוצר, מכל חומר. חברות המתמחות בהדפסה על מוצרים יתאימו לכל מוצר שתבחרו את סוג ההדפסה שיאפשר תוצאה איכותית, מדויקת ועמידה. הדפסה איכותית על מוצרים מאפשרת מיתוג ופרסום יעילים במגוון דרכים, ולמגוון קהלי יעד. בבחירת המוצר הממותג הנכון תוכלו לפנק את הלקוח/העובד/המשתתף בכנס, ולהגדיל את קהל הלקוחות של העסק בפעולה אחת. על מנת שהמוצר המודפס יהיה אפקטיבי ביותר, מומלץ להיעזר באנשי מקצוע לבחירת המוצר הממותג המתאים ביותר לעסק שלכם.

 

סוף מעשה במחשבה

 

תנו לעצמכם את הזמן להרהר, להתדיין, להתייעץ, ולגבש אסטרטגיה שיווקית מלאה בטרם תבחרו את המוצר עליו תדפיסו את לוגו החברה. לאחר שגישתם דעתכם, יהיה קל יותר למצוא את המוצר המתאים, והסיכויים לטעות יקטנו בצורה משמעותית.

 

דילוג לתוכן