חיפוש

מסיכות פנים בשלל עיצובים – לעובדים וללקוחות

כך תעצבו מסכות מדהימות לעובדים ולקוחות בקלות ובמהירות

חזרה לשגרה

על מנת שנוכל לחזור לשגרה בימים שאחרי הקורונה עלינו לעמוד בתו התקן – התו הסגול, לכן כל עובד חייב להגיע למשרד עם מסכת פנים ולעטות אותה רוב היום, עקב כך חשוב שתוכלו לספק לעובדים מסיכות רב פעמיות מבד נושם ונעים למגע שניתן לכבס בקלות.

אצלנו במיתוגון תוכלו לעצב עבור העובדים שלכם מסיכות פנים ממותגות, מגניבות, משמחות וצבעוניות. מה יותר מרים את מצב הרוח מאשר מלקבל מסכה רב פעמית, שקשורה למקום העבודה ומעלה את מורל הצוות?

מסכות ממותגות אול אובר | מסכות פנים מבד | מסיכות עם לוגו | מסיכות במיתוג מלא

מסכות הפנים שאנחנו מייצרים הן מסכות שמכסות את האף והפה, עשויות משתי שכבות בד נושם, נעימות למגע ולחבישה לאורך כל היום. היות וחלק מקבלת התו הסגול מחייבת את העובדים לחבוש מסכות פנים לאורך כל היום בסביבת המשרד ובקרבת אנשים – כדאי שתהיה לו מסכה נוחה שלא תפריע לו לעבוד. מסכות הפנים שכבר הפכו להיות חלק מהמלתחה שלנו יכולות להיות יצירתיות, צבעוניות, מעניינות ובעלות חוש הומור. תוכלו לעצב עבור העובדים והלקוחות מסכות פנים עם לוגו, בעיצוב ALL OVER או בכל דרך אחרת שתבחרו! 

מסכות ממותגות | מסכות פנים | מסיכות עם לוגו

מוצרי קד"מ

במשך כל ימות השנה אנחנו מחפשים את הדרך הנכונה לקדם את העסק שלנו, להעלות את מורל העובדים, לשפר את המוניטין של המשרד ובעיקר איך כל הזמן להפתיע עובדים ולקוחות בכדי שתמיד יחזרו אלינו – גם היום, בימים מאתגרים יותר לשוק – חשוב שנשמור על רלוונטיות במוצרי הקידום.

כשאנחנו חושבים על מוצרי קד"ם (קידום מכירות או קידום מותג) אנחנו נחשוב לרוב על גאדג'טים למיניהם, מתנות משרדיות, מחברות, עטים ועוד. אך מוצרי קד"ם לא נעצרים שם, הם משמשים כמהלכי שיווק משלימים לפרסום ויחסי ציבור, הם משלימים את מעגל הפנייה שלכם – העסקים, לפנייה לצרכנים.

קידום מכירות רלוונטי - עובד טוב יותר

תהליכי קידום מכירות קורים 24/7 היות ואנחנו מוצפים במידע ופרסומות מכל עבר – אך החשיפה הגדולה ביותר שלנו לקידום מכירות קורית דווקא ברשתות החברתיות. לעיתים אפילו מבלי שנדע. לדוגמא – ייתכן שאחד מהידוענים שאתם עוקבים אחריהם העלה תמונה ל"סטורי" באינסטגרם עם מסיכת פנים מעוצבת ותייג את החברה שממנה קיבל אותה – אוטומטית החשיפה לשם המותג ודף המשתמש שלו – עולים.

אנחנו צריכים לחשוב כל הזמן על העסק שלנו – ככל שנקדם אותו בצורה רלוונטית יותר כך רמת האטרקטיביות והאפקטיביות שלו תעלה. ככל שנתאים את עצמינו למצב ונציע פתרונות רלוונטיים – כך נשמור על רמת אמינות העסק.

לכן – בימים אלה של חזרה לשגרה אחרי נגיף הקורונה, עלינו להבין את צרכי השוק ולהגיב במהרה. אם דרישת הסף בימים אלה היא מסיכות פנים – עלינו להבין איך לעשות זאת בצורה הטובה והמיוחדת ביותר על מנת שנבלוט ונגרום לעובדים/ללקוחות שלנו להרגיש שחושבים לא רק על בריאותם הפיזית אלא גם הנפשית.

מסיכות הפנים קיימות במגוון גדלים וסוגי בדים וסננים, כגון:

  • מסיכות כירורגיות

  • מסיכות 95KN

  • מסיכות בד עם לוגו

  • מסיכות בד מעוצבות ALL OVER

הדפסה על מסיכות

על כל סוגי המסיכות ניתן להדפיס את לוגו החברה, אך על מסיכות כירוגיות, 95KN ומסיכות בד שחורות ניתן להדפיס לוגו בצבע אחד.

במידה ותרצו להכין לעובדים שלכם מסיכות מיוחדות, מגניבות ובעלות חוש הומור – תוכלו להכין מסיכת בד בייצור אישי בכל סוגי ההדפסים האפשריים. תוכלו לעצב את המראה הכולל של המסיכה וגם את צבע המסגרת – הכל בכדי לייחד את המוצר שלכם.

הדפסים צבעוניים ומיוחדים מושכים את העין ויוצרים עניין לא רק למי שחובש אותן אלא גם לכל מי שרואה אותן ברחוב. במידה ואתם לא יודעים איזה עיצוב הכי מתאים לחברה שלכם, אנחנו כאן בכדי לתת אפשרויות עיצוב, להכין הדמיות ואפילו לשלוח לכם את המסיכות על לפתח המשרד!

מינימום ההזמנה במסיכות רב פעמיות הוא 100 יחידות והמחירים כמובן תלויים בסוג העיצוב שבחרתם. מסיכה פשוטה עם הדפס בצבע אחד תהיה זולה יותר ממסיכה בייצור אישי שכן תהליך הייצור שלה ארוך יותר – קודם כל מדפיסים את הבד הרץ, לאחר מכן גוזרים בהתאם למידות ותופרים במיוחד עבורכם!

חשוב לשמור על בריאות העובדים ולא פחות חשוב – לשמור על המורל במשרד!

צרו עבור העובדים שלכם מסיכות פנים רב פעמיות, מעוצבות, איכותיות
ונעימות למגע!

דילוג לתוכן