חיפוש

מטריה ממותגת- רגע לפני שמגיע החורף

אחרי שמסתיים הקיץ ומגיע החורף, מגיע הזמן לקדם את העסק בעזרת מיתוג מתבקש. נזכור כי בכל חורף, המטריות ממלאות את הרחובות. הן ממלאות את הסביבה בצבע ומתרבות כפטריות אחרי הגשם. ובזכות הנראות הבולטת שלהן, הן מתאימות מאין כמוהן ליצירת מיתוג עסקי. הרי לא קיים דבר מה המייצג טוב יותר את החורף ואשר נישא בידי כל. כלומר, אם חיפשתם דרך טובה מאוד למתג את העסק, מטריות ממותגות תוכלנה לעשות עבורכן עבודה מעולה בתחום זה.

קונים מוצר מקבלים שי ממותג – מטריה

מטריות ממותגות ניתן להשיג במגוון רחב של תצורות. החידוש האחרון בתחום זה הינו המטריה ההפוכה, המקורית והמרשימה. אך מה שעוד יותר חשוב לומר: מדובר במוצר שאפשר להעניק בהזדמנויות שונות. בתור הפתעה משמחת לב, אפשר להציע מטריה ממותגת כשי ללקוחות, הקונים מוצר מסוים או מזמינים שירות כזה או אחר. כשמעניקים שי ממותג, מעניקים לא סתם חווית קניה משופרת. מקבלים תמורה נוספת, שימור נאמנות הלקוח לאורך זמן. כמו כן, אפשר לחלק את המוצר הממותג לקניינים שמולם רוצים לנהל עסקים, למנהלי רכש, ללקוחות מן השורה. המטריות מתאימות לחלוקה לבני כל הגילאים, גם לקידום עסק חדש, בכל תחום באשר הוא.

המיתוג הנכון לעונת החורף

מטריות ממותגות הן גם מוצר בסיסי לחורף וגם מוצר קליל ונדרש. הבולטות שלהן ברחובות, העובדה שכולנו זקוקים למטריה יפה הופכת אותן למיתוג הכי נכון לעונת החורף. כשבעל עסק רוצה שיכירו אותו, כשהוא רוצה שיזכרו אותו, זהו הפתרון הנכון. הפתרון שמתאים לימי הגשם ושומר על העסק גלוי לעיני כל, בכל מקום. מה שעובד כל כך טוב זו הצבעוניות. על גבי המטריה הצבעונית, שמושכת תשומת לב, ניתן להדפיס מסרים או לצרף לוגואים. ניתן לשלב סיסמת שיווק, מספר טלפון או תיאורי מבצעים. והעיקר, זהו מיתוג יעיל, שגם בחורף מחמם את הלב של מי שמקבל.

בחנות, בעסק, בתצוגות ובכנסים

אין כל רע בפרסום בערוצים שונים במקביל. אבל חשוב לזכור כי הלקוחות כיום מתוחכמים ונבונים מאי פעם. הם לא משתכנעים בקלות אם מדברים אליהם בסיסמאות ריקות מתוכן. על מנת לדבר אל הלקוח בצורה נכונה, כדאי להעביר מסר שהוא חשוב לכם. כדאי למשוך את תשומת ליבו של ציבור לקוחות נוסף. מטריה ממותגת מתאימה לכך מאין כמוה וניתן להעניק אותה בכל מקום. אפשר להעניק אותה לרוכשים בחנות וגם בתצוגות או בכנסים. אפשר להעניק אותה לשותפים עסקיים, עובדים או קניינים ובכל מיני אירועים, כנסים וימי מכירות.

רוצים מטריה ממותגת ולא יודעים מאיפה להתחיל? אז אילו מטריות ממותגות ניתן לבחור למטרות שיווק ומיתוג העסק: הדגמים, הצבעים והגדלים מאוד מגוונים. בין היתר, ניתן להיעזר במטריות סטנדרטיות או בדוגמאות יותר גדולות. אפשר לבחור צבע אחד או לשלב כמה צבעים. להוסיף לוגו ענקי או יותר בקטן. ויש אפילו חידושים כמו מטריות מרובעות או הפוכות ועם ידיות מעוגלות, מלאות סטייל וחן.

דילוג לתוכן