חיפוש

מתנות מיוחדות ומפנקות לעובדים

יוצאים מהקופסא ומצליחים להפתיע ולרגש

בכל פעם שאנחנו מתקרבים לחגים ומועדים שונים תמיד אנחנו נתקלי באותה השאלה – איך נוכל גם השנה לפנק את העובדים שלנו במתנה שימושית ומקורית? כשאנחנו מחפשים מתנות כאלה חשוב לזכור שככל שנפתח את הראש ונצא יותר מהקופסא – כך גדל הסיכוי שלנו להעניק מתנה מיוחדת ומרגשת במיוחד. 

בכל שנה אנחנו נתקלים בטרנדים שונים ומוצרים חדשים וחשוב לנו מאוד לשמור גם אתכם מעודכנים – על מנת שתוכלו להתאים את המתנה בצורה אידיאלית לאירוע, לקהל ולמסר שלכם ועדיין לשמור על קו נקי ורלוונטי. בכל מארז חשוב לנו להשקיע המון מחשבה, תשומת לב לפרטים הקטנים ודיוק בהתאמתו לרוח החברה או האירוע. 

אנחנו במיתוגון נשמח לעזור לכם למצוא את המתנה המושלמת לעובדים שלכם – בין אם מדובר במתנות לחג או מתנות לאירוע בזום – אנחנו מוכנים לכל אתגר!

מתנות לעובדים - למה זה כל כך חשוב?

חלוקת מתנות לעובדים בחגים ובאירועי חברה שונים היא מסורת שקיימת כבר שנים רבות והעיקרון העומד מאחוריה הוא שמקום העבודה רואה את חשיבותם של העובדים ורווחתם ולכן דואג להעניק להם שי לאורך השנה. 

כאשר העובד מקבל מתנות ממקום העבודה, הוא מקבל לא רק דבר חומרי אלא גם תחושת הערכה, תחושה חשובה במיוחד המעודדת אותו להיות עובד טוב יותר, מתמיד יותר ומסור יותר. אנחנו בתור המוח שמאחורי אותן המתנות צריכים לזכור זאת היטב. אם נשקיע, נפתיע ונחדש – נזכה לתגובות אוהדות ונרגשות יותר וזוהי המטרה העיקרית בחלוקת מתנות – להסב אושר. 

כמובן שישנם הבדלים גדולים בין סוגי המתנות והמארזים; בחגים נוכל לראות מתנות המכילות סממנים של החג, כמו למשל: מארזים לראש השנה שיכילו צנצנות דבש, עוגות דבש, ריבות תפוחים, רימונים ועוד.. מארזי שי לחג הפסח יכילו בהם בקבוק יין, אגוזים, מתקן מצות ואביזרים שונים לבית ומארזי מפנקים לחג השבועות יכילו דברים הקשורים לבישול ואפייה כמו סינר מטבח, מלחייה/פלפלייה, פלטה להגשת גבינות ועוד. 

מתנות לעובדים - חגים ומועדים

לעומתם מארזי מתנה לעובדים שיחולקו באירועי חברה שונים הם הרבה יותר מגוונים, יצירתיים ושוברי שגרה – הם יכולים להיות ממש הכל. בין אם מדובר על כנס טכנולוגי בו תרצו לחלק מחברות חכמות, אביזרי usb, מטענים ניידים וגאדג׳טים שונים וחדישים ובין אם מדובר בכנס בזום לצורך חגיגות ציון שנה לחברה, שיכולים להכיל בתוכם אביזרים להכנת קוקטיילים מא׳ עד ת׳, מארזי חורף חם המכילים בהם כירבוליות, ערכות תה או נעלי בית מפנקות וכדומה. 

ישנם אינסוף אירועים וכל שעלינו לעשות הוא להבין מה חוגגים, מי חוגג ומה הקונספט של האירוע – כך נוכל להעניק לכם את המתנות הכי שוות לעובדים שתוכלו לחלום עליהן.

מתנות לעובדים - אירועי חברה

ומה עם מיתוג?

איך נוכל למתג את המארז שבחרנו ולמה כדאי שנעשה את זה

חשיבות המיתוג לחברות היא גבוהה לא משנה על איזה אירוע מדובר. מיתוג של מתנות, מוצרים ומארזים זה סמל לגאוות יחידה, כן כן, ממש ככה. החברה דואגת לחלק לעובדים שלה מתנות לחג (או לכל אירוע אחר כמובן), היא טורחת לחשוב על סוג וטיב המתנה, על שיטת האריזה ואפילו על אופן המשלוח, כל זה כדי לגרום לעובד להרגיש שייך ומוערך – אז אם נכנסים עד כדי כך לפרטים הקטנים, מדוע לא לשייך אותם? מדוע לא לעצב אותם כך שיראו ייחודיים? 

חשיבות המיתוג היא גבוהה, אתם רוצים שהעובדים שלכם ירגישו שרק להם יש את זה, רק הם קיבלו את המארז, ומעבר לכך – מיתוג מתנות הופך כל פריט לצבעוני יותר, מיוחד, פרסונלי – פשוט משהו שכיף לקבל. לכן במידה והשקעתם עד כדי כך כדי שהעובדים שלכם יהנו ממתנות ומארזי חג מפנקים – למה לא ללכת צעד אחד נוסף קדימה ולגרום להם להרגיש גם סופר מיוחדים? 

 

יש לכם אירוע בקרוב? רוצים כבר להתחיל לחשוב על מתנה יחד איתנו? אנחנו כאן, עבורכם, זמינים לכל שאלה, בקשה, רעיון או חלום – נשמח להגשים לכם ולעובדים שלכם חלום קטן, העיקר שיעלה חיוך..

דילוג לתוכן