חיפוש

עטים ממותגים- מוצר הפרסום שחייבים להכיר

זקוקים למוצר פרסום מקורי, שניתן לחלקו כשי ללקוחות מועדפים או למשתתפים כמתנות לכנסים, או לחלופין להעניקו חינם ללקוחות במהלך מסעות פרסום וימי שיווק מיוחדים? עטים ממותגים הם מוצר פרסום יעיל ואפקטיבי, שמתאים למגוון מטרות וניתן ליצרו בכמויות גדולות בעלויות ידידותיות. חברת  מיתוגון המתמחה בייצור ושיווק מוצרים ממותגים מאפשרת לכם לעצב עטים ממותגים כרצונכם, באמצעות שיטות חריטה והדפסה מתקדמות.

 

הדפסה על עטים- מומחיות וניסיון של שנים

 

חברת מיתוגון מתמחה בייצור ושיווק מוצרים ממותגים לעסקים וחברות. אנו מקפידים על שיווק מוצרים איכותיים, ומשתמשים בציוד מתקדם המאפשר לנו לבצע הדפסה או חריטה ברמה המקצועית הגבוהה ביותר של הלוגו המעוצב שלכם על מגוון רחב של דגמי עטים. הציוד המתקדם בו אנו משתמשים מבטיח לכם מוצר איכותי ונאה, ומאפשר לנו לייצר עבור כל לקוח עטים ממותגים שיפארו ויפרסמו את העסק המיוחד שלו. אנו מבצעים הדפסה או חריטה על עטים בדגמים ובצבעים אותם אתם בוחרים מתוך מגוון רחב של אפשרויות מהן תוכלו להתרשם באתר. אתם בוחרים את הדגם והעיצוב, ולנו נותר רק לבצע את ההדפסה או החריטה, ולשלוח את העטים הממותגים ישירות אליכם לבית העסק.

 

מגוון דגמי עטים למיתוג

 

כאשר עסק מעוניין לבצע הדפסה או חריטה על עט, חשוב לבחור את הדגם הנכון, שיתאים לרוח העסק ולמוצריו, ולמטרה לשמה מיוצרים העטים הממותגים. משום כך במיתוגון הלקוח מוזמן לבחור את העט שיתאים לעסק שלו מתוך מגוון רחב של דגמי עטים. כל העטים איכותיים ונאים, ולכם נותר רק לבחור את הדגם המתאים.

 

מוצר ממותג רב שימושי

 

לעטים ממותגים יש יתרונות שיווקיים רבים. מדובר במוצר בעל שימושים מגוונים, שניתן להעניקו לעובדים במשרד, לחלקו למשתתפי כנסים, או לחלקו כמוצר קידום במבצעי פרסום ושיווק. יתירה מכך, אם ברצונכם לפנק עובדים או לקוחות מיוחדים, תוכלו לבחור בדגמים מפוארים, בסט עטים ממותג, בעט עם חריטה המגיע בקופסה, או בעט ממותג המגיע יחד עם מעמד שולחני. עט ממותג שאתם מעניקים ללקוחות ומשתתפי כנסים נושא את שם העסק והלוגו שלכם למקומות רבים, ועושה עבורכם עבודת שיווק נאמנה. שימוש במיתוג עטים לפרסום הוא יעיל, אפקטיבי וחסכוני, ולכן מדובר במוצר קידום מבוקש. בחברת מיתוגון מאפשרים לכם לעצב עטים ממותגים לכל מטרה ולכל עסק, באיכות גבוהה ובמחירים נוחים ללקוח.

 

עט ממותג שעוצב במיוחד עבור העסק שלכם

 

מעוניינים לשדרג ולקדם את העסק שלכם? זה הזמן להיכנס לאתר של מיתוגון, לסייר בקטגוריית העטים הממותגים שלנו, להתרשם ממגוון האפשרויות ולבחור עטים לפרסום מדגם שמתאים לכם במיוחד. לאחר שתבחרו את הדגם המתאים, כל שנותר הוא למלא את טופס ההזמנה באתר, ונציג מיתוגון יחזור אליכם לסגירת פרטי העסקה ולביצוע ההזמנה. בכל שאלה והתלבטות הינכם מוזמנים לפנות לצוות המקצועי של מיתוגון דרך האתר, או בטלפון 03-6098887 ונציג ישוב אליכם בהקדם האפשרי.

הרכישה מאובטחת וניתן לשלם באשראי, פייפאל, העברה בנקאית או צ'ק, אנו מספקים אחריות משלוח, ומתחייבים לאיכות מוצר גבוהה, ולשירות אדיב ומקצועי.

 [kkstarratings]

 

דילוג לתוכן