חיפוש

קסדות ממותגות - דואגים לבטיחות העובדים

איך לבחור מתנה שימושית לעובדים?

קסדות ממותגות

אם אתם עובדים במשרד במרכז העיר בטח שמתם לב אליהם, קשה לפספס.. כמעט לכל עובד צעיר בחברה יש אותם, הם בכל מקום  – הכלים החשמליים. קורקינטים חשמליים, אופניים חשמליים הובר בורדים ועוד אינסוף וריאציות חשמליות לכלי תחבורה. 

והם לגמרי כאן כדי להישאר. 

בשנים האחרונות עלה הביקוש לכלי התחבורה החשמליים ואיתו גם הצורך בקסדותבתחילת דרכם של הכלים החשמליים הרוכבים לא היו חייבים בקסדות, אך לאחר שהתברר שרכיבה על כלים אלה מסכנת את הרוכבים נכנסו לחוק – הקסדות; כיום כל מי שרוכש כלי חשמלי מכל סוג, קונה כמובן, גם קסדה.

אז מה לכם ולקסדות בטיחות?

משרדים רבים מחפשים היום להפוך את המתנות של העובדים ליותר פרסונליות, לחלק מתנות שימושיות, רלוונטיות ולא עוד מתנות משרדיות גנריות כמו מחברת, עט ופד לעכבר. משרדים רבים מעסיקים היום עובדים צעירים, עירוניים, כאלה שגרים במרחק פידול קצר על אופניים מהמשרד. 

קסדות המגן יעניקו בטיחות ושקט נפשי גם לעובד וגם למעסיק ובנוסף להיותן חשובות להגנה על העובדים,הן גם כלי שיווקי בעל נוכחות.

קורקינט חשמלי

מיתוג וחשיפה

כשאנחנו בוחרים במתנות גדולות ולבישות כמו קסדות בטיחות, תיקי גב או חולצות עם מיתוג של החברה, אנחנו בעצם נותנים לעובדים שלנו להפיץ את החברה שלנו בכל מקום שבו יסתובבו, וחשיפה למותג כמו שאתם כבר בטח יודעים – בסופו של דבר עתידה להגדיל באופן משמעותי את הרווחים. לכן במידה ואתם מחפשים לחשוף את המותג שלכם יותר – חפשו מוצרים שימושיים ולבישים, כאלה שיעשו עבורכם את העבודה הקשה של להגיע לכל מקום. 

 

תחשבו על זה רגע – אם העובד שלכם נוסע על הקורקינט שלו עם קסדה ממותגת ועוצר בבית קפה על שדרות רוטשילד – הוא בעצם מציב את הלוגו של החברה שלכם בליבה הפועם של תל אביב. שיטת השיווק הזו היא אמנם סמויה אבל היא נכנסת לתת מודע, גורמת ללוגו שלכם להיראות יותר אמין וקל לזיהוי ללקוחות פוטנציאליים. 

פוטנציאל ענק לקידום ושיווק

מעבר לחשיפה ללקוחות - ישנה גם החשיפה לעובדים פוטנציאליים.

רוב החברות היום עושות הכל על מנת למשוך אליהן עובדים טובים, בעלי ניסיון וכישרון. אבל עובדים טובים, צעירים, לרוב יעדיפו להגיע למקומות עם ״וייב מגניב״, כאלה ששמות את העובד במרכז, שמבינות את החשיבות של עובד מרוצה. לעתים אנחנו חושבים שמיתוג קשור רק לקידום העסק בפן הכלכלי – עוד לקוחות, עוד פרסום ועוד הכנסה.. אבל הסיפור לרוב שונה – העבודה הקשה ביותר של כל משרד היא במציאה, הכשרה ושימור העובדים עצמם. 

טיפ מאיתנו

איך נבחר מתנה שימושית?

כשרוצים לתת לעובד מתנה שבאמת תשמש אותו חשוב שנשאל מראש כמה שאלות: 

מי העובד? 

מה הוא צריך? 

מה יהיה לו שימושי? 

מה המאורע שלכבודו מחלקים את המתנה? 

לאחר שנשאל את השאלות הנכונות ונענה עליהן, נוכל להבין מה ישמח את העובד שלנו לקבל ויותר חשוב מהכל – במה הוא ישתמש באופן תדיר.

דילוג לתוכן