חיפוש

ריחנים ממותגים- מתנה מגניבה ושימושית

בימים שבהם קל לעסקים ללכת לאיבוד מול אריות שיווק של מתחרים, דווקא פתרונות לכאורה "קטנים" יכולים להצליח בגדול. רעיון שיווקי לא חייב להיות מהפכני, אבל הוא יכול להצליח בזכות מקוריות ודיוק. בעזרת חלוקה של מתנה ממותגת מקורית ללקוחות שלכם, הם יזכרו אתכם בכל פעם, כאשר הם יוצאים או נכנסים לרכב שלהם. ואם אתם שואלים הכיצד, זוהי התשובה שלנו: בעזרת מפיצי ריח. וכעת נראה כיצד בעזרת פתרון ממותג ונאה, במחיר משתלם, אפשר להשיג המון יתרונות.

ריחן ממותג – מוצר קליל שכל אחד צריך

אז בואו נאמר כמה מילים על אותו ריחן לרכב ומה טוב בו כמתנה ללקוחות. קודם כל, מדובר במוצר קליל, שכל אחד צריך. אם יש משהו משותף, כמעט לכל הלקוחות, של כל העסקים, זה שלכולם (כמעט) יש רכב בבית. לכן, כאשר חושבים על מתנה ממותגת שתתאים לכולם, האפשרות הזאת בהחלט מוכיחה את עצמה. כאשר מעניקים שי חביב ללקוח, הוא לא צריך להיות משנה עולם בכדי להצליח. הוא פשוט צריך להיות משהו נחוץ. והמתנה הקטנה, המתבקשת, הנכונה והחביבה הזאת של ריחנים לרכב מעניקה את ההרגשה "אני חושב עליך". כל זה, אגב, במחיר זול, כך שמתקבל ערך חשוב ביותר. חיזוק קשר בין עסק ללקוח.

מיתוג נפלא בצורה הרצויה

ריחן ממותג קלאסי לרכב הינו בצורת עץ. זה חביב, זה נחמד, אבל אפשר גם אחרת. כמוצר קליל וקומפקטי, אפשר למתג אותו בצורה נפלאה, בדרך הבאה. עסקים, עצמאים, חברות או ארגונים, יכולים להזמין כמויות גדולות מהמוצר הזה בתצורה רצויה. חברה מתמחה יכולה לייצר ריחנים בתצורה שמתאימה למיתוג, ועם תוספת כיתוב בעל משמעות. למשל, חברת רכב יכולה להזמין כמוצר מיתוג ריחן בצורה של סמל החברה. סוכן נדל"ן יוכל להזמין את המוצר הקומפקטי בצורה של בית.

צבעוני, יפה לעין ומושך תשומת לב

בניגוד גמור אל אותם ריחנים לרכב הפשוטים והישנים, ריחנים ממותגים מופקים בצורה אחרת. הם עוברים צביעה והדפסה, במיכון חדשני. הם הופכים לאביזר שמושך מאוד את העין, בזכות העיצוב ושילובי הצבעים. כמוצר מיתוג פרסומי, לקידום מכירות או כדי להשאיר את העסק בזיכרונו של הלקוח, אלה בהחלט אפיונים שמשחקים תפקיד מרכזי, ברעיון המקורי הזה.

עץ ריח ממותג- מעולה לחלוקה בכנסים ואירועים

עסקים מרבים להשתתף בכנסים. עצמאים משתתפים בכל מיני אירועים. אלה מקומות שבהם אפשר ומומלץ לצוד את העין של לקוחות פוטנציאליים. אלה מקומות אידיאליים ליצור קשרים, לחלק כרטיסי ביקור. אבל במקום כרטיס ביקור סתמי ששמים בכיס ואחר כך שוכחים, יש לנו עוד דבר לומר לכם. ריחן ממותג (ריחן לרכב כמובן…)  צבעוני ויפה לרכב, מתאים מאין כמוהו לחלוקה בכנסים ואירועים. הוא קטן וקומפקטי. הוא מושך תשומת לב. כאמור, הלקוחות אוהבים אותו ויזכרו אתכם לאורך זמן. אז איך נסכם: מתלבטים איך למתג ביעילות ובמחיר נוח? המתנה הריחנית לרכב, תתאים בול לכם וללקוחות שלכם.

 

דילוג לתוכן