חיפוש

מתנות לעובדים

בכל חג ומאורע אנחנו חוזרים אל השאלה מה נוכל לחלק הפעם כמתנה לעובדים? עובדים החברה הם האלמנט החשוב ביותר בכל חברה, הם אלה שמניעים את הכוח ומבצעים את העבודה בשטח, לכן חברות רבות תוהות איך יוכלו להפתיע, לחדש ולרגש את העובדים בצורה הטובה ביותר כך שגם תתאים לעובד וגם תתאים לאירוע שנחגג. חשוב גם שנלמד את העובדים שלנו ונבין אילו מתנות היו רוצים לקבל – במה הם ישתמשו? מה הם ישמחו לקחת הביתה? מאיזה מתנות הכי שמחו בעבר? ככל שנתאים את עצמינו לעובדים כך מידת שביעות הרצון שלהם תעלה משמעותית.

ישנם מועדים רבים בהם נהוג לחלק מתנות לעובדים כמו: ראש השנה, פסח, שבועות, יום המשפחה וימי הולדת. אך בשנים האחרונות עם כניסתם של אירועי ה-HAPPY HOUR שנחגגים במשרדים בכל יום חמישי, גדל הרצון והצורך במתנות קטנות, מלהיבות ומרעננות. אירועים שלא היו רגילים לחלק בהם מתנות בעבר כמו ט"ו בשבט, חנוכה, ל"ג בעומר, יום האישה ואפילו ביום העצמאות – כיום מחלקים בהם מתנות קטנות וסימליות, הכל כדי לשמר את המשאב החשוב – העובדים שלנו.

בכל חברה ישנם עובדי חברה, עובדים בכירים ומנהלים – ישנן חברות שמעדיפות לפצל את המתנות לשלושת הקבוצות הללו, היות ולכל קבוצה ישנו תקציב אחר למתנה. מתנות לעובדי החברה בדרך כלל ינועו בטווחי מחירים נוחים יותר, צמודים לתקציב ברור כשלעומתם, מתנות לעובדים בכירים יהיו מועטות יותר (בכמות העובדים) והתקציב שלהן יהיה גבוה וגמיש יותר. לפני שניגשים לבחור את המתנות – כדאי לעבור בצורה מסודרת על כמות העובדים, הבכירים והמנהלים, לוודא תקציב וקונספט ורק אז לעבור למלאכת החיפוש אחר המתנה הנכונה לכל אחד.

איך נוכל להתאים לעובדים מתנות?

כאשר אנחנו ניגשים למלאכת החיפוש אחנו צריכים להגיע מכווני מטרה כשאנחנו יודעים את הדברים הבאים: 

  • כמויות: בכמה עובדים מדובר? האם מפרידים בין העובדים לבכירים? האם אנחנו רוצים כמות ספייר? האם אנחנו רוצים לחלק גם ללקוחות?
  • תקציב: מהו התקציב שבו נצטרך לעמוד? מה נרצה שיכנס בתוך התקציב שלנו? האם מדבר בפריט אחד או בערכה?
  • קונספט: חשוב מאוד להתאים את המתנה לסוג האירוע! למשל, במידה ותהיו מעוניינים במתנות לראש השנה – צריך לנסות ולזכור מה קיבלו העובדים בשנה שעברה לראש השנה? מה היו רוצים לקבל השנה? מה טרנדי היום והאם זה מתאים לאירוע? ככל שתרעננו יותר את המתנות כך תוכלו להפתיע ולשמח את העובדים.
מטריה איכותית למיתוג העסק

מטריה איכותית למיתוג העסק

כולנו מכירים את החורף הישראלי, קצר ולעניין, אבל מטריה איכותית היא הכרח למרות כמויות הגשם הלא מטורפות כאן. כולנו מכירים את המטריות המתקפלות קטנטנות שנכנסות

קרא עוד »
מתנות ממותגות לעובדי הייטק מדריך

מתנות ממותגות לעובדי הייטק

מתנות ממותגות לעובדי הייטק הן דרך יעילה ויצירתית לתת כבוד לעובדים ולהפיק תועלת עבור החברה כולה. רעיונות למתנות אישיות לעובדים בתחום ההייטק אינם ייחודיים רק

קרא עוד »
ערכה לעובד חדש

ערכה לעובד חדש

כאשר מגייסים עובד חדש למשרד – רצוי מאוד לייצר עבורו ערכת קליטה שתעזור לו להרגיש בבית כבר מהרגע הראשון! בשנים האחרונות ישנה תחרות בלתי פוסקת

קרא עוד »
מיתוג אירועים

מיתוג מוצרים לאירועים

חשוב להשאיר מזכרת מהאירוע שלכם כאשר אנחנו עורכים אירוע בגני אירועים מפוארים, אנחנו משקיעים מחשבה רבה באוכל, בבר המשקאות ובמוזיקה למסיבת הריקודים. אחד מהדברים אשר

קרא עוד »

מתנות קיץ לעובדים

הקיץ מתקרב אלינו בצעדי ענק, לכן ראיתי לנכון להראות לכם את תהליך ההתאמה שאנחנו עושים למתנות הקיץ המושלמות עבורכם:

בקיץ ישנם אירועים רבים- אירועי פתיחת עונה, אירועי ים, בריכה, חופש גדול וקייטנות. היות ואירועי קיץ סובבים סביב פעילויות מים וקירור, אנחנו צריכים לקחת את זה בחשבון – למשל מתנפחים ממותגים – מזרנים וכדורים הם אלמנטים מקשטים מדהימים לאירועי בריכה. לאירועי ים נוכל לתת מגבות ממותגות, לונג לים עם מיתוג ALL OVER וגם כובעי קש, כובעי מצחייה, בקבוקים איכותיים וכוסות רב פעמיות עם קש לשתייה קרה יוכלו לשמש כמתנות מקוריות וסופר שימושיות.

 

ישנן מתנות יותר איכותיות ושימושיות לקיץ כמו צידניות ממותגות לחוף הים וטיולים, כיסאות ים מתקפלים, שמשיות, מחצלות וציליות, כולן מתנות מעולות שכל אחד ישמח לקבל!

במידה ומדובר באירוע רב משתמשים ישנם אביזרי קיץ משלימים נוספים שתוכלו להזמין – מוצרים כמו מניפות, מאווררים ניידים, כוסות שתייה קרה חד פעמיות עם מיתוג – כל אלה הם מוצרים שניתן להזמין בכמות גדולה והם כמובן משדרגים כל אירוע.

צרו איתנו קשר לקבלת קטלוג מוצרים, הדמיות והצעות מחיר

דילוג לתוכן